Страницы

вівторок, 29 листопада 2016 р.

Візитка до проекту "Самооцінка - базова якість особистості дошкільника"

Під час навчання за програмою Intel "Навчання для майбутнього" я залучилась до плідної роботи.  Вона складалася з очної та дистанційної форм роботи.

Вся проведена робота продемонструвала ефективність використання комп’ютерних технологій у роботі з колегами, батьками вихованців. Завдяки навчанню за програмою Intel «Навчання для майбутнього” я набула  нових навичок у роботі з сервером Googlе. Мала можливість співпрацювати  з колегами, що навчаються за програмою. 

понеділок, 28 листопада 2016 р.

Візитка проекту «Ініціативність - базова якість особистості дитини старшого дошкільного віку»

В умовах стрімкого розвитку технологій,  динамічність політичних і соціальних змін у соціумі, сучасне суспільство для свого успішного функціонування потребує ініціативних громадян. Тому є необхідність виховання ініціативної особистості, починаючи з раннього віку. Даний проект спрямований на створення умов для формування компетентності педагогів під час формування базових якостей дітей, а саме - ініціативності.

Ключові слова
Ініціативність  - якість особистості,  що виявляється в її прагненні та вмінні ініціювати справи і вчинки, активно їх реалізовувати та залучати до цього інших.
Ініціатива  -  окремий прояв ініціативності; здатність до активної діяльності, яка випереджає зовнішні вимоги.

пʼятниця, 25 листопада 2016 р.

Візитка проекту “Самосвідомість - одна з базових якостей старшого дошкільника”


Самосвідомість є вінцем розвитку вищих психічних функцій. Вона дозволяє людині не тільки відображати зовнішній світ, але, виділивши себе в цьому світі, пізнавати свій внутрішній світ, переживати його й певним чином ставиться до себе. У дошкільному віці виникнення самосвідомості - найважливіше досягнення у розвитку особистості дитини, а тому з'ясування психологічних та педагогічних умов її формування є особливо актуальним для правильної побудови навчально-виховного процесу. Отже, педагогам запропонована участь у проекті за темою: “Самосвідомість - одна з базових якостей старшого дошкільника”


вівторок, 22 листопада 2016 р.

На фінішній прямій

Багато думала на цьому тижні про дистанційний етап навчання в групі 130-А Педагогічні працівники ДНЗ, які навчаються за курсом Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) та про базові якості особистості, що мають бути сформованими у старших дошкільників - випускників дошкільних навчальних закладів... Адже до того часу, як Півень Галина Григоріївна, заступник директора МОІППО має вручити сертифікати слухачам цієї групи про завершення двохмісячного навчання, залишається тиждень і один день.

понеділок, 21 листопада 2016 р.

Intel®.Чого навчилися разом?


Компетентність у сфері інформаційно-комунікаційних технологій є однією з складових фахової компетентності педагогів.


ІКТ-компетентність заслуговує на особливу увагу ще й тому, що саме вона дає можливість особистості бути сучасною, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності.

Саме з метою підвищення рівня володіння ІКТ я розпочала навчання на курсі Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) за очно-дистанційною формою. Перші кроки були дуже складними.Часто зовсім не вкладалась в термін здачі робіт (бувало просто не вистачало сил продовжувати розпочате). Та згодом вкотре впевнилася в тому, що немає нічого не можливого. І зараз можу сказати: я не шкодую про час, витрачений на навчання, адже мені вдалося багато…

субота, 19 листопада 2016 р.

Візитка проекту "Базові якості особистості дошкільника"

Випускник дошкільного закладу - яким йому бути?

Сформованість базових якостей особистості дошкільника є метою та результатом ефективної роботи цілої групи вихователів,  педагогів-спеціалістів та інших працівників дошкільного закладу. 

Як організувати роботу педагогів щодо розв'язання цього питання, які методи доцільно використовувати - саме на це направлена проектна діяльність на тему "Базові якості особистості дошкільника" в межах навчального курсу "Навчання для майбутнього".  

четвер, 17 листопада 2016 р.

Альтернативні насиллю методи виховання дошкільника в сім'ї

Всі ми родом з дитинства. Уважається, що кожна дитина − це маленьке диво й велике щастя для своїх батьків. Проте, така оптимістична картинка, нажаль, не стовідсоткова. Цей відсоток у нашому суспільстві чим далі, тим більш має тенденцію до зниження. Аборти, якими перериваються небажані вагітності; залишені у пологових будинках діти; немовлята у сміттєзбірниках; батьки − вбивці власних дітей; проблемні родини, в яких діти потерпають від експлуатації власних батьків; пристойні сім’ї, в яких фізичне покарання дитини є нормою життя − все це насильницькі методи позбавлення або від самої дитини, або від небажаної для дорослих її поведінки. Таким ставленням до себе діти отримують від дорослих зразок − саме так, насильницькими засобами слід домагатися бажаного й формує переконання дитини, що насилля − найкращий засіб протистояння тому, що тобі не подобається, чого ти не можеш змінити ось тут і зараз, швидкий спосіб досягнення бажаного.

До Європейського дня захисту дітей від сексуального насильства

18 листопада Україна, як и 46 інших європейських країн вдруге відзначає День захисту дітей від сексуального насильства. Про це представники цих країн домовилися у травні 2015 року.

Я, як науковець, який вивчвє питання статевого виховання дітей не змогла залишитися осторонь цієї події. У нашому інституті на цьому тижні заплановано та проводиться низка заходів до цього дня. Я теж долучаюся до цієї діяльності.

На завтра заплановано  заняття з завідувачими дошкільними навчальними закладами.
Вчора з вихователями шкіл інтернатів області жваво обговорювалися питання статевого виховання дітей та підлітків. Передивлялися роліки, що розміщую їх тут нижче.

вівторок, 15 листопада 2016 р.

Досить вагатися! Бери та й роби!

Доволі дивно за два тижні до завершення викладання курсу  "Педагогічні працівники ДНЗ" 26.09. - 30.11. 2016. (Новий Основний курс Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі) обирати таку назву публікації та демонстраційну  каринку задля ілюстрації її змісту.

Але мене вкрай вразила навчальна ситуація на цьому тижні, що відображено в таблиці самооцінювання.

субота, 12 листопада 2016 р.

Візитка проекту на курсі Intel® "Навчання для майбутнього"


Робота з педагогічними працівниками дошкільного навчального закладу з питань безпеки життєдіяльності дітей має бути комплексною та різноманітною.

Перш ніж чомусь навчити дошкільнят, педагоги та батьки повинні самі отримати чіткі знання та оволодіти навичками щодо зазначеного питання.

вівторок, 8 листопада 2016 р.

Повторення - матір засвоєння

Як у вас, шановні колеги, на курсі, де ви є УЧЕНИЦЯМИ, існує методичне завдання - рефлексія процесу навчання за модулями. Так і я, ваш куратор та викладач, маю робити рефлексію навчального процесу.

Зважаючи на не дуже вдалу спробу інтернет-підключення тиждень тому за допомогою інструменту Google Hangouts, повертаюся до перевіреного засобу дистанційного навчання: публікації на блозі та створення навчального відеороліку.
Та алгоритму того, що треба зробити за цей тиждень слухачам групи 130-А "Педагогічні працівники ДНЗ", які навчаються на курсі Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі в МОІППО. 

Ви працювали як розробники навчального проекту і досліджували це питання в восьми модулях. Результати дослідження відображали у публікаціях на ваших блогах.