Страницы

вівторок, 29 березня 2016 р.

Розкладемо все по полицях

Сьогодні відбувається перше дистанційне заняття у групі 63-А "Тренери з інформатики в початковій школі".  За цей тиждень з 21 до 29  березня у навчанні відбулося так всього багато. Аналізуючи навчальний процес відмічаю, що в нашому віртуальному класі можна спостерігати завзятість та старанність, які призводять до якісного виконання завдань, і в деяких випадках брак уважності, бажання зробити швидко, не звертаючи уваги на якість, нерозуміння завдань навчання, брак часу...
Все так як і у звичайному реальному класі. Проте, педагог, який здійснює дистанційне навчання, залишається без мімічних та інтонаційних засобів впливу на "учнів". Тому прямопропорційно цьому має зрости самомотивація до навчання в "учнів" та їхня самодисципліна.
А цьому, на мій погляд можуть сприяти різні ігрові моменти у навчанні.
Тому "розкладемо все по полицях" у нашому дистанційному навчанні, щоб з найменшими затратами часу, нервових та розумових зусиль досягти кінцевої мети нашого навчання: створення навчального проекту на WiKi-сайті  навчання молодших школярів інформатиці за державною програмою за допомогою Googlе-інструментів .


І так, чому ми вже сьогодні навчилися, що вміємо робити.

1. На Вашему компьютері є браузер Google Chrome і Ви заходите на дистанційне навчання тільки через нього.
2. Ви впевнено користуєтеся електронною поштою Gmail. Хоча б 2 рази на тиждень заглядаєте у свою поштову скриньку та опрацьовуєте кореспонденцію з навчання.
3. У Вас створено профіль у соціальній мережі Google+ у якому сторінка "Про мене" у перегляді "Для всіх" заповнюється як Ваше професійне портфоліо.
4. Ваше коло "Тренери" налічує 21 особу: Ваш куратор та 20 одногрупників.
5. У час, визначений у Ваших щоденниках та Google Calendar "Тренери з інформатики в початковій школі" Ви обов'язково заходите у віртуальний клас Google спільноти "Інформатика. Початкова школа" та опрацьовуєте всі навчальні матеріали, залишаючи +1 під повідомленнями з навчальними матеріалами.
6. На WiKi-сайті у Вас заповнена персональна сторінка, та поступово опрацьовується сторінка Портфоліо.
7. У Вас створено навчальний блог на якому є 2 публікації по рефлексії Вашого навчання з 21 по 29 березня на курсі.
8. У Електронному Журналі  групи 63-А Вами оформлено Вашу персональну сторінку відповідно до слайду №2.
9. На Ваш особистий щоденник є гіперпосилання з Таблиці оцінювання і Ваш щоденник оформлений відповідно до інструкції у шаблоні. На 29 березня в Вашому щоденнику 3 дописи з рефлексії Вашого навчання.
10. Ви слідкуєте та вчасно заносите цвітові позначки Вашого просування у навчанні відповідно легенді (жовтий колір - завдання у процесі виконання; зелений колір - завдання виконано). Як Ваш куратор я теж маю 2 кольорові відмітки для позначання Вашого просування у навчанні (червоний - вам слід повернутися до виконання завдання, блакитний - завдання виконано Вами на відмінно - 12 балів).

І для того, щоб краще зрозуміти та сприйняти вищенаписане, я підготувала навчальний ролік. Адже за відеоповідомленнями майбутнє дистанційної освіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар