Страницы

понеділок, 22 лютого 2016 р.

Курси підвищення кваліфікації «Вихователі ДНЗ з проблеми наступності дошкільної та початкової освіти» Група № 43

Навчально-тематичний план підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів  спрямований на досягнення загальної мети – приведення фахового та кваліфікаційного рівня фахівців у відповідність до сучасних вимог щодо сутності та складових його професіоналізму. Тому зміст курсів, форми, методи організації навчального-виховного процесу мають відповідати сучасному рівню розвитку наук психолого-педагогічного циклу, а також бути відзеркаленням сучасного світового рівня розвитку дошкільної освіти. 

Навчально-тематичний план підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів включає: поглиблення науково-теоретичних знань слухачів з психолого-педагогічних основ розвитку та виховання дітей дошкільного віку; ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом та новітніми технологіями щодо роботи з дітьми відповідного  віку; надання слухачам методичної допомоги в удосконаленні рівня професійної компетентності, сприяння глибокому усвідомленню змісту, структури освітньо-виховного процесу відповідно до сучасних вимог, формування інноваційної культури педагога. У даному навчально-тематичному плані закладено поєднання прогресивних андрагогічних тенденцій, потреб часу та вимог нормативних документів.
Курси спрямовані на розвиток творчості вихователів дошкільних навчальних закладів, ініціативності, самостійності мислення, гуманного ставлення до вихованців, вміння здійснювати власний вибір методик, інноваційних технологій, форм роботи, свідомо адаптувати інформацію до умов роботи в дошкільному  навчальному закладі.

План є диференційований за рівнем професійної кваліфікації і досвіду працівника. Такий розподіл здійснено на підставі змісту загальних вимог до кваліфікаційних категорій  вихователів дошкільних навчальних закладів та педагогічних звань.


Навчальний план розрахований на  108 годин: з них 72 години – аудиторні, 36 години – самостійна робота.  Важливим компонентом плану є наявність циклів: соціально-гуманітарного, професійного та діагностико-аналітичного. Кожний цикл має своє значення в навчально-тематичному плані освітньої діяльності підвищення кваліфікації вихователів  дошкільних навчальних закладів. Соціально-гуманітарному і діагностико-аналітичному циклам відведено по 10%  від загальної кількості годин, відповідно професійний цикл займає 80%  навчальних годин. 

Цикл соціально-гуманітарних дисциплін розрахований на 18 годин: із них 6 годин – аудиторні заняття та 12 годин – самостійна робота. Метою соціально-гуманітарного модуля є оволодіння філософсько-методологічними основами педагогіки і психології, принципами гуманізації і демократизації освіти, умовами для розвитку і самореалізації особистості; засвоєння знань щодо організації роботи з охорони праці учасників освітньо-виховного процесу  в дошкільному навчальному закладі.

На цикл професійних дисциплін відводиться 72 години: із них 58 годин  – аудиторні , 14 годин – самостійна робота слухачів. Його зміст передбачає оновлення професійних знань із теорій та методик навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку; педагогічної інноватики та сучасної педагогічної психології,  планування освітньо-виховного процесу, ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом.

Діагностико-аналітичний цикл розрахований на 18 годин: із них 8 годин – аудиторні, 10 – самостійна робота. Діагностико-аналітичний цикл є інваріантний.  Передбачені в ньому форми контролю та діагностики дають можливість слухачу, спираючись на результати вхідного діагностування, вивчивши необхідний курс, реалізувати набуті знання й вміння під час виконання і захисту індивідуальних або колективних творчих  проектів та на  вихідному комплексному діагностуванні.

Важливе місце в підвищенні професійного рівня вихователів дошкільних навчальних закладів займає самостійна робота, яка здійснюється в ході виконання авторських, групових чи колективних творчих  проектів.

Заповніть реєстраційну форму будь-ласка


Самостійно опрацюйте веб-публікацію Неперервність дошкільної та початкової освіти

Ознайомтеся з матеріалами з проблеми на форумі МОІППО.

Залиште власні коментарі в обговоренні зазначених тем. Підготуйте власні практичні матеріали з проблеми для розміщення іх на блозі "Навчання для майбутнього".

Список групи 43.


Немає коментарів:

Дописати коментар