Страницы

четвер, 11 грудня 2014 р.

Завідувачі, вихователі, методисти ДНЗ. «Підготовка до роботи в мережі за програмою «Партнерство в навчанні» 173

Освітня мережа Microsoft "Партнерство в навчанні" - найчисельніша в Україні професійна спільнота освітян, присвячена підвищенню якості навчання завдяки використанню інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).

Актуальність курсу передбачена продуктивним використанням інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності фахівців дошкільної освіти. 

Загальні процеси реформування освіти в Україні супроводжуються оновленням її змісту, реформами дошкільної освіти. Сучасний зміст дошкільної освіти потребує володіння інформаційно-комунікаційними технологіями завідуючими, вихователями, методистами дошкільних навчальних закладів міста та області. 

Означені передумови визначають необхідність запровадження в систему післядипломної педагогічної освіти курсів спрямованих на формування професійної компетентності педагогів ДНЗ для здійснення ефективного проектування роботи з кадрами, батьками та дітьми в дошкільних навчальних закладах міста та області.

Програма «Партнерство в навчанні» має на меті допомогти освітянам реалізувати свій потенціал повною мірою шляхом доступу до найсучасніших інформаційних технологій. Використання технологій допомагає освітянам здобути необхідні навички для більш якісного та сучасного навчального процессу та проявити свої таланти в різних сферах.

Мета курсу: навчити педагогів ДНЗ застосовувати програму «Партнерство в навчанні» у роботі, сформувати уміння пошуку інформації в мережі Internet з метою високоефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у роботі педагога ДНЗ. Познайомити з технологією створення проектів.

Організація навчальних занять відбувається у тренінгових формах. Однією з форм здійснення процесу навчання є виконання індивідуальних завдань. Сучасні прогресивні напрями розвитку освіти дорослих висувають потребу широкого застосування різнопланової навчальної роботи з розробки та захисту колективних завдань (проектів). Нові орієнтири розвитку дошкільної освіти вимагають від педагога ДНЗ сформованих умінь колективних способів прийняття рішень, відповідальності за них, комунікативності, толерантності.

Реалізація набутих знань відбувається під час створення та захисту індивідуальних та колективних проектів на конференції з обміну досвідом. 

Завдання курсу: 
- навчити створювати навчально-виховний проект, формулювати ключові і тематичні питання, навчальні цілі та передбачати очікувані результати відповідно до державних стандартів;
- формувати навички мислення високого рівня;
- навчити шукати, копіювати та зберігати інформацію з мережі Internet;
- користуватись пошуковими каталогами, інтернет-ресурсами для пошуку інформації;
- створювати мультимедійні презентації, публікації, веб-сайти та презентувати їх;
- систематизувати знання щодо використання проектної методики в організації навчально-виховного процесу ДНЗ.
Очікувані результати: 
- сформовані вміння використання проектної методики у професійній діяльності;
- висока мотивація використання програми «Партнерство в навчанні»  у роботі педагога ДНЗ.
- вміння використовувати пошукові каталоги та Інтернет ресурси у професійній діяльності.

Запрошую відвідати новий сайт ЦІННОСТІ ВИХОВАННЯ на якому розташовані матеріали "Батьківської трибуни" від 12.12.2014.

Немає коментарів:

Дописати коментар