Страницы

пʼятниця, 28 листопада 2014 р.

Роль гри та іграшки під час адаптації малюка до умов ДНЗ

Мойсеєнко Тетяна Іванівна 
м. Миколаїв, ДНЗ №133

Роль улюбленої іграшки та гри  під час  адаптації  малюка до умов ДНЗ

Процес адаптації кожної дитини проходить індивідуально і залежить не тільки від особливостей дитини, але і майстерності педагога. Моя роль в процесі адаптації дитини раннього віку до ДНЗ полягає в забезпеченні сприятливого емоційного фону в групі і одним із засобів його діяльності може бути улюблена іграшка малюка, адже в дошкільному віці поширене спілкування з іграшкою, яка виступає як опора для внутрішнього діалогу, як друг і партнер по спілкуванню.

Близько року або трохи раніше дитина починає розуміти, що світ складається не тільки з нього й мами, в цьому світі є й інші люди. У цей період життя діти з побоюванням ставляться до незнайомих людей і шукають захисту на руках у матері. Часто саме тоді і зароджуються прихильності до будь-яких іграшок, з якими діти не можуть потім розлучитися кілька років.

вівторок, 25 листопада 2014 р.

Курси підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів. Група 165

З 24.11.2014 - по 12.12.2014 в МОІППО проходять курси підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів зі спецкурсом "Ранній вік"

Навчально-тематичний план освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів спрямований на досягнення загальної мети – приведення фахового та кваліфікаційного рівня фахівців у відповідність до сучасних вимог щодо сутності та його професіоналізму. Тому зміст курсів, форми, методи організації навчально-виховного процесу мають відповідати сучасному рівню розвитку наук психолого-педагогічного циклу, а також бути віддзеркаленням сучасного вітчизняного рівня розвитку дошкільної освіти.

четвер, 20 листопада 2014 р.

Терапевтичні казки для малят

З раннього віку я полюбляю казки. А ви? У кожного з вас була улюблена чарівна історія, яка відображала ваші мрії і страхи . Чому ви їх пам'ятаєте все життя і чому вони вас навчили?
І тому легко і просто казки можуть стати вашими кращими помічниками у вихованні дітей. І для наших малят казка-найулюбленіший літературний жанр.
Варто тільки почати казочку і діти опиняються у світі фантазії. Казки ні в якій мірі не можна розглядати тільки як цікаве проводження часу, як приємне, доступне дитині заняття; навпаки, вони дуже суттєвий механізм розвитку у дитини тонкого розуміння внутрішнього світу людей, спосіб зняття неспокою та виховання упевненості. За допомогою казок можна метафорично виховувати дитину, допомагати подолати негативні сторони її особистості, яка формується.

понеділок, 17 листопада 2014 р.

Посібники для сенсорного розвитку малят

Всіх вітаю на цікавому сайті Лії Миколаївни. Я, Ольга Бондар, працюю у будинку дитини з дітьми раннього віку. Хотіла б поділитися з вихователями і читачами блогу   дидактичними розвиваючими посібниками з метою сенсорного розвитку дітей. Насправді - це дивне заняття – створювати нові цікаві ігри для малят.



Мета авторських  посібників :стимуляція сенсорних функцій зору , дотику, розвиток дрібної моторики,формування навичок самообслуговування (розстібання та застібання ґудзиків, кнопок, „липучок", стимуляція рухової активності; зняття м'язової і психоемоційної напруги. Ці посібники створюють позитивний емоційний фон, підвищують працездатність малюків, мотивацію до самостійної і експериментальної  діяльності, активізують когнітивні процеси (мислення, увага, сприйняття, пам'ять).

неділя, 16 листопада 2014 р.

Інформатика. Початкова школа. Вісті з міст.

Із метою впровадження Державного стандарту початкової загальної  освіти та програми з навчального предмета «Інформатика» у 2–4 класах, відповідно до плану роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти впродовж 2012–13 навчального року тривав навчальний семінар із підготовки вчителів початкових класів до викладання предмета «Сходинки до інформатики», унаслідок чого 24 педагоги отримали сертифікати тренерів та мали впродовж                    2013–14 навчального року проводити подібні навчальні семінари в районі (місті) за каскадною моделлю.

Вдячна всім тренерам які надіслали вчасно інформацію про стан справ у районах (містах) Миколаївської області: МІСТА: Миколаїв, Первомайськ, Южноукраїнськ, РАЙОНИ: Баштанський, Братський, Веселинівський, Вознесенський, Доманівський, Казанківський, Кривоозерський, Миколаївський, Новобузький, Первомайський, Снігурівський.
Надійшла інформація від: Березанського, Березнегуватського, Єланецького, Врадіївського районів, м. Очаків. Дякую!

пʼятниця, 7 листопада 2014 р.

Діти раннього віку у ДНЗ

Пріоритетним напрямом освітньої роботи у 2014-2015 навчальному році визначено:

забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей  раннього віку (від 1 до 3 років), їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище.

Період раннього дитинства є визначальним у становленні фізично та психічно здорової особистості. Здобуття якісної освіти залежить від фундаменту, який закладається у перші роки життя людини. Тому  важливими є організація та проведення педагогами своєчасної освітньої роботи з наймолодшими дітьми.  
Основною умовою забезпечення повноцінного розвитку дітей раннього віку є створення у дошкільному навчальному закладі предметно-розвивального простору, який має відповідати принципам безпечності, дитячої активності, динамічності та універсальності, раціональності й збалансованості у наповненні різних його складових,  комфортності.

субота, 1 листопада 2014 р.

Англійська мова в початковій школі

За Державним стандартом початкової освіти з вересня 2012 року в Україні всі діти мають вивчати англійську мову з 1 класу. Проте вчителів, які спроможні виконати державне замовлення у школі не вистачає. 
Терміново інститути післядипломної освіти впроваджують навчання вчителів початкових класів викладанню іноземної (англійської) мови молодшим школярам.
На цій сторінці планую збирати теоретичні та практичні матеріали з цього питання. Адже інтернет - це саме той ресурс, за допомогою якого вчитель-практик має можливість якнайшвидше та найкраще підвищити власну кваліфікацію шляхом самоосвіти.
На щастя в наш час люди безкорисно та безкоштовно діляться власними практичними наробками на власних блогах та сайтах. Але існує інша проблема - не дивлячись на те, що з січня 2012 року за програмою 100% всі вчителі оволоділи компьютерною та інтернет грамотністю на рівні початківець, й досі уміння знайти в інтернеті необхідну інформацію та скористатися нею можуть не 100% вчителів початкової школи.