Страницы

четвер, 30 січня 2014 р.

Конспект комбінованого заняття з сенсорного виховання в групі раннього віку ДНЗ

Більченко Оксана Вікторівна
м. Миколаїв ДНЗ № 118

Конспект комбінованого заняття 
з сенсорного виховання

Тема. На гостини до мишки.
Мета: Продовжувати фіксувати увагу дітей на формі предметів, навчати їх простих прийомів встановлення схожості і відмінності однорідних предметів, зіставляти форму предметів зі зразком; вчити розрізняти й називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний);вчити, розрізняти й порівнювати предмети (довгий – короткий, великий – маленький, високий – низький); розвивати увагу, пам’ять, дрібні м’язи пальців рук; виховати спостережливість, бажання виконувати завдання.

Матеріал. Іграшки мишка, Колобок, лисичка, великий і маленький ведмідь, велика і маленька ялинка, геометричні фігури, три кошики з цеглинками, кубиками, ляльками, цукерки та горішки ( за кількістю дітей), шапочки для гри «Хурделиця».
Попередня робота. Спостереження в природі, проведення занять з сенсорного розвитку. 
Хід заняття
   Діти заходять у групу, вихователь звертає увагу дітей на те, що в гості до них завітала мишка. 
- А хто це до нас завітав? ( Звертає увагу на Мишку) 
- Правильно, це Мишка до нас на гостини прибігла. ( Бере її).
 Вона запрошує нас на гостину. Живе вона далеко в лісі. Хто хоче вирушити з нами? Тоді потрібно поспішати, бо мишка побіжить своєю дорогою, а ми підемо своєю і, може, когось зустрінемо. Ось дві доріжки. Якою підемо довгою чи короткою? 
     Діти визначають і йдуть довгою доріжкою, зустрічають Колобка і знаходять атрибути (дидактичні матеріали для гри: кружечки, квадрати різного кольору обручі). 
Гра «Знайди будиночок»
Діти підбирають ключі до будиночків (кружечки і квадрати).  
Далі вихователь пропонує повернутися й піти іншою доріжкою (вона проведе дітей на галявину, де ростуть дві ялинки – висока і низька; стоять два ведмеді – великий і маленький; три кошики з цеглинками, кубиками, ляльками).  
- Ця доріжка привела нас до лісу. Які ялинки тут ростуть на галявині?
 Які ведмеді граються? Скільки їх? Якого кольору?
    Далі вихователь звертає увагу на кошики, що стоять під ялинкою, на те, що в кошиках багато цеглинок, кубиків і ляльок. Вихователь пропонує дітям взяти по одній цеглинці, по одному кубику, по одній ляльці. Діти визначають колір предметів, говорять, що можна збудувати з цеглинами і кубика (стільчик). Будують стільчики для ляльок, обіграють їх, визначають колір стільчиків, кількість, величину. 
     - Ми можемо сісти на ці стільчики? Чому ні? 
     Вихователь звертає увагу дітей на те, що зараз на вулиці зима, холодно і ведмеді взимку сплять в барлозі. Але тут  зима обійшла галявину, тож потрібно допомогти зимі.
Гра «Хурделиця»
   Діти одягають шапочки і стають сніжинками – кружляють на галявині, вихователь розсипає сніжок.
    Вихователь читає уривок з вірша Г. Бойка.
Ой, летять, летять сніжинки
На будинки, на ялинки,
На дорозі, на полях –
Біла – біла вся земля! 
- Ось і на цю галявину прийшла зима. Нехай ведмеді засинають в барлозі до весни, а нам час йти далі, адже Мишка чекає нас.
   Діти підходять до будинку Мишки. 
- Мишка нас вже зачекалась, каші наварила. Приходьте, сідайте.
   Вихователь розповідає потішку й роздає тарілочки  різного кольору. 
Малювала зранку мишка
Три цукерки, два горішки,
А в обід в куточку сіла
І смачний малюнок з’їла. 
Гра «Розклади по кошикам»
   Діти розкладують по кошикам цукерки та горішки, які розсипала мишка.
     - Молодці, діти, виконали всі завдання, і за це Мишка пригощає вас цукерками. 
     - Скільки цукерок у коробці?
     - А скільки горішків?
     Діти дякують, прощаються з мишкою.

Немає коментарів:

Дописати коментар