Єдина Країна! Единая Страна!

понеділок, 21 січня 2019 р.

Група №126. Вихователі ЗДО зі спецкурсом "Ранній вік"

"Збереження та зміцнення здоров'я дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти" - таку тему для випускного творчого колективного проекту обрали слухачі курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників системи загальної середньої освіти, напрям: Вихователі ЗДО зі спецкурсом «Ранній вік», Група № 126 Термін навчання: 21 січня -1 лютого 2019 року.
Навчально-тематичний план освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти спрямований на досягнення загальної мети – приведення фахового та кваліфікаційного рівня фахівців у відповідність до сучасних вимог щодо сутності та складових їхнього професіоналізму. Тому зміст курсів, форми, методи організації освітнього процесу відповідають сучасному рівню розвитку наук психолого-педагогічного циклу, а також віддзеркалюють сучасний світовий рівень розвитку дошкільної освіти.

План спрямований на поглиблення науково-теоретичних знань слухачів, психолого-педагогічних основ розвитку та освіти дітей раннього віку; формування базових якостей особистості, ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом та новітніми технологіями щодо роботи з дітьми раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти; надання слухачам методичної допомоги в удосконаленні рівня професійної компетентності, сприяння глибокому усвідомленню змісту, структури освітнього процесу відповідно до сучасних вимог, формування інноваційної культури педагога.  Навчання на курсах дає можливість слухачу реалізувати набуті знання й вміння під час виконання творчих завдань над якими слухачі працюють за змішаною моделлю навчання із застосуванням базових сервісів Google, в рамках якої отримують знання і самостійно онлайн та офлайн, і очно з викладачем. Результатом виконаної роботи є публікація в інтернеті. Самостійна робота базується на можливостях інтернет технологій, соціальних мереж та сервісів, вмотивовує педагогів ЗДО застосовувати їх з метою професійного зростання під час навчання на курсах та у міжкурсовий період.
Здоровий спосіб життя – це підпорядкування всієї життєдіяльності людини збереженню та зміцненню здоров'я, оздоровлення умов життя, праці, відпочинку, формування сприятливого соціально-психологічного клімату в кожному колективі та суспільстві загалом. У практику здорового способу життя покладено принципи-ідеї: пріоритету цінності здоров'я в системі світоглядних цінностей людини; погляду на здоров'я як на повне благополуччя людини; цілісного розуміння здоров'я, що поєднує фізичне, психічне, соціальне й духовне здоров'я.
Відомо, що фундамент здоров'я закладається з раннього дитинства. Вихователі об'єдналися у команди для роботи над проектом, щоб глибше дослідити питання як вихователь раннього віку може зберегати та зміцнювати здоров'я дітей від року до трьох, які відвідують заклад дошкільної освіти у таких його аспектах: фізичне, психічне, соціальне та духовне здоров'я


Лідерами груп були обрані: Ковальчук Оксана Юріївна (фізичне здоров'я ) Гладирь Мар`яна Володимирівна (психічне здоров'я)
Трофимчук Наталія Миколаївна (соціальне здоров'я)
Голубок Галина Миколаївна (духовне здоров'я)





Колективний творчий проект групи.

Немає коментарів: