Єдина Країна! Единая Страна!

неділю, 11 червня 2017 р.

Заняття з елементами Са-Фi-Данс "Стежками рiдного краю" для дітей старшої групи

Сюжетне заняття з фізичного виховання для дітей старшої групи
«Стежинами рідного краю» з використанням елементів методики «Са-Фі-Дансе»
та оздоровчих технологій: ароматерапія, психогімнастика, самомасаж Су Джоку

Ганна Ніконова

Програмовий зміст:
Вправляти дітей у ходьбі з носка, навшпиньках – руки вгору, на п’ятках – руки на поясі, в на-пів присязі – одна рука за голову, друга за спиною, приставним кроком вперед – руки на поясі, приставним кроком – праве плече вперед, навхрест, у шикуванні у три колони. Вправляти у бігу галопом правим та лівим боком – руки в сторони.
Закріплювати вміння ходити по лаві на носках, утримуючи рівновагу; перестрибувати через предмет (h-20 см), просуваючись вперед; повзати по гімнастичній лаві на животі, підтягуючись руками; перелізати через дугу.
Розвивати координацію рухів, рук, ніг, очей; гнучкість хребта, рухливість суглобів.
Формувати інтерес до історичного минулого рідного краю, уявлення про користь контакту з природою. Спонукати дітей дбайливо ставитися до свого здоров’я, використовуючи різні природні фактори (сонце, повітря, дерева тощо).
Прививати любов до українських ігор, пісень. За допомогою ігротанців, танцювальної ритмічної гімнастики «Са-Фі-Дансе» сприяти підвищенню загальної культури дітей. Створити у дітей радісний, бадьорий настрій. Виховувати повагу та інтерес до занять з фізичної культури.
Обладнання: гімнастична лава (2шт), спортивний модуль (1шт), аромалампа (1шт), масло сосни (1шт), масажер «Су-Джоку» (по кількості дітей), аудіозаписи.
Хід заняття.
І частина - вступна
Інструктор з фізичної культури: - Дорогі мої малята! Сьогодні у нас незвичайне заняття, це заняття – подорож. «Подорож стежинами рідного краю». У давнину у цих місцях жили наші славетні предки – козаки. Вони захищали кордони нашої держави, були сильними, сміливими, загартованими, вірними своїй рідній землі, народу. Наш край – це гранітно-степове Побужжя – справжня країна здоров’я: ріка Південний Буг, степ, скелі, трави, квіти, кущі, дерева. Тому замість звичайного привітання: «Добрий день!», кажу: «Доброго вам здоров’я!».
Інструктор з фізичної культури: - Подивіться, діти, як багато у нас гостей! Давайте привітаймо їх разом. «Доброго вам здоров’я»!
Інструктор з фізичної культури: - У нашому краї, справжній країні здоров’я багато друзів, які живуть кожен на своїй зупинці. Перед тим, як вирушити в подорож, давайте поміркуємо, що корисніше - скористатися транспортом, або піти пішки?
Інструктор з фізичної культури: - Щоб нам не було сумно у дорозі, нехай лунає весела пісня!
(Звучить пісня: «Як у нас на Україні» у виконанні Каті Бужинської)
Різновиди ходьби:
з носка - руки на поясі (20сек);
на носках – з піднятими вгору руками (20сек);
на п’ятках – руки в сторони (20сек);
в напівприсяді – одна рука за голову, друга за спиною (20сек);
приставним кроком вперед – руки на поясі (20сек);
приставним кроком – праве плече вперед (20сек).
Біг галопом правим та лівим боком – руки в сторони (30сек).
Ходьба навхрест та звичайна ходьба з наступним шикуванням у три колони (20сек) .
Інструктор з фізичної культури: - Ну ось ми і прийшли до першої зупинки. Називається вона «Ритмічна». Наші предки любили танцювати.
Комплекс загально-розвиваючих вправ за технологією «Са-Фі-Дансе»
(Звучить пісня: «Лише у нас на Україні» у виконанні Ірини Федишин)
Вправи з положення стоячи
Вп: о.с. – руки на поясі. На рахунок 1 – пружинка з поворотом тулуба вліво, на 2 – в іншу сторону.(8р)
Вп: о.с. – руки на поясі. Ходьба на місці. На рахунок 1 – ліва рука вгору, на рахунок 2 – права рука вгору, 3-4 в.п. (8р)
«Здивування» - в.п:ос. – руки на поясі на рахунок 1 – підняти плечі вгору, 2- Вп (8р)
Вп: о.с. – руки на поясі. На 1 – поворот тулуба вліво руки в сторони, 2 – В.п: о.с. - 3-4 в іншу сторону (8р)
Вп: о.с. – руки на поясі. На 1 – піднятися на носки, поворот вліво, на 2 – в іншу сторону. (8р)
«Вітання» Вп: о.с. – руки на поясі. На 1-2-3 приставні кроки вліво, на 4 – права нога на носок руки в сторони, 5 – 8 в іншу сторону (8р)
« Маятник» Вп: о.с. – руки на поясі. На 1-2 – махи ногами в сторони. (10р)
«Вітання з вихователем» Вп: о.с. – руки на поясі. На 1-2-3 кроки вперед, на 4 – руки в сторони. 5-8 вихідне положення (6р)
«Присядка» Вп: о.с. – руки на поясі, п’яти разом носки нарізно. На 1 – присід, на 2 – ліва нога на п’ятку. 3 – 4 в іншу сторону (10р)
«Літачок» Вп: о.с. – руки до низу. Поворот двічі навколо себе за лівою рукою, потім за правою.
Вп: о.с. – руки біля плечей. На 1-6 приставні кроки вліво, з рухами плечей вперед, назад. 7-12 в іншу сторону.
(Звучить пісня: «Це мій рідний край» у виконанні Світлани Канюк)
Вправи з положення сидячи
Вп: о.с.– сід на п’ятках, руки на стегнах, нахили голови вправо, вліво.
Вп: о.с. – сід на п’ятках, руки на стегнах, на 1 – встати на коліна, руки вгору на 2 – В.п.
Вп: о.с. – сід на п’ятках, руки на стегнах, на 1 – встати на коліна, поворот тулуба вліво, достати рукою п’ятку.
Вп: о.с. – сід з упором на руки, ноги зігнуті в колінах. Почергові махи ногами догори.
«Павучок» Вп: о.с. Упор на ступні та руки. На 1 -3 приставний крок в ліво 4 – права нога вгору. 5 -8 в іншу сторону.
Вп: о.с. – сід, ноги разом руки зігнути поперед себе. 1-3 ходьба на сідницях вперед 4 – нахил вперед, руки вперед. 5 – 8 Вп.
Вп: о.с. – сід на п’ятках руки на стегнах. На 1 – піднятися на коліно права рука вгору, права нога в сторону на носок. 2 – Вп. 3-4 в іншу сторону.
Вп: о.с. – упор присід. На 1 – стрибок ліва нога в сторону, 2- в іншу сторону.
Вп: о.с. – руки на плечах. Поворот вправо.
Пружинисті кроки до наступної зупинки.
(Звучить пісня Світлани Канюк – «Це мій рідний край»)
ІІ частина - основна
Інструктор з фізичної культури: Наступна зупинка «Спортивна», адже козаки постійно вправлялися у силі, витривалості, вправності.
Ходьба по гімнастичній лаві на носках
Методичні вказівки: Руки вгору, ноги в колінах випрямлені.
Повзання по гімнастичні лаві на животі, підтягуючись руками
Методичні вказівки: хват руками лави з боків, прогнутися у
попереку.
Перестрибування через предмет (h-20см), просуваючись вперед.
Методичні вказівки: руки на поясі, ноги разом.
Перелізання через дугу
Методичні вказівки: лягти на живіт, хват руками дуги з боків.
Інструктор з фізичної культури: Наступна зупинка «Ігрова»
Українська народна рухлива гра «Струмок». Повторюється 3-4 рази
ІІІ частина - заключна
Інструктор з фізичної культури: - Станьте прямо, посміхніться, один на одного подивіться. Очима не моргайте і тихесенько сідайте, бо наступна наша зупинка матиме назву «Казкова».
Інструктор з фізичної культури: - Я розповім вам казочку, про маленьких гномиків. Вони живуть усередині кожного із нас та допомагають нам бути здоровими. Ці гномики дуже люблять поспати. Давайте їх розбудемо.
(Діти виконують вправи з масажером «Су-Джоку»)
Інструктор з фізичної культури: - Діти, а ви знаєте що на стан здоров’я також впливає і навколишнє середовище - свіже повітря, чиста вода, рослини та дерева. Тому наступна наша зупинка матиме назву «Екологічна» (використання аромалампи).
Психогімнастика «Я – вітер»
Я – вітер. Я легкий, ніжний, теплий. Я граюся з квітами, ніжно торкаюсь їхніх пелюсток. Я ховаюсь у вітах дерев і шурхочу листочками. Я вдихаю в себе чисте повітря ланів, лісів і стаю сильнішим.
Мої крила великі і легкі. Я лечу над морем і від мого подиху на воді утворюються хвилі. Я піднімаюсь високо в гори і співаю на весь голос: « Я – ві-те-е-р»! Я – найшвидший! Я – найсильніший!
Інструктор з фізичної культури: - Гадаю, тепер ви гарно запам’ятаєте, щоб бути здоровим не потрібно багато зусиль.
На згадку про цю казкову подорож, я пригощу вас корисними та смачними вітамінами, які також допомагають нам буди бадьорими та здоровими.

Немає коментарів: