Єдина Країна! Единая Страна!

середу, 31 травня 2017 р.

Спортивна розвага «Щоб не трапилось біди, обережні будьте Ви»

Інструктор з фізичної культури
Черняк А.О.
ДНЗ№134  м. Миколаїв

Спортивна розвага 
«Щоб не трапилось біди, обережні будьте ви»

Мета:
Вчити бути уважними та обережними на вулиці та вдома під час ігор;
Формувати у дітей інтерес до фізкультури та спорту;
Розвивати фізичні і вольові якості;
Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: Світлофор, 6 клумб, 2 машинки, 2 великі м’ячі, 12 іграшок, 2 вогні, 2 носилок, 6 кубів, 2 відра, 2 пожежних рукава.

Хід розваги:
До зали заходять діти під музичний супровід, шикуються біля стільців.
Ведуча : Добрий день шановні гості дуже раді вас вітати на нашій спортивній розвазі  « Щоб не трапилось біди, обережні будьте ви!» Малята ви готові починати наші змагання?

Діти: Так!
(Під музику забігає Незнайка)
Ведуча: Що трапилося,  Незнайко?
Незнайка: Та ні чого! Подумаєш, всі мене повчають – не так ходжу, не так сиджу, не так вправи виконую. Все в мене не так!
Ведуча: Незнайко не сумуй, у нас в садочку дуже хороші дітки, вони тебе навчать і ходити , і сидіти та ще й гарно вправи виконувати. Ну, що спробуєш?
КОМПЛЕКС  ЗРВ
Ведуча: Незнайко  ну, що запам’ятав вправи?
Незнайка: Так, тепер, що ранку буду робить зарядку.
(Заходить світлофор)
Світлофор: Ага , впіймався! Малята, а ви знаєте коли Незнайка біг до вашого садочка то не дотримався правил  дорожнього руху та пройшов на червоне світло.
Незнайка: Хто ти такий, щоб мене вчити? Я тебе не знаю!
Ведуча: Діти , я ви знаєте хто це?
Діти: Так, світлофор.
Світлофор:   Я, яскравий, кольоровий,
                       Маю зір такий чудовий,
                       Перехрестя регулюю
                       Ще й права свої диктую.
Незнайка: Подивись, який  поважний , стоїш, вогниками блимаєш . Я тут і без тебе обійдуся!
Світлофор: Ну, якщо ви можете обійтися без мене, то я піду від вас!
Ведуча: Світлофор нікуди не йди, залишайся. Не ображайся на Незнайку, Йому просто ніхто не розповідав , про  важливу роль Світлофора на дорозі. Діти давайте розкажемо Незнайкові  про Світлофор.
(Діти розповідають вірші про Світлофор)
1. У світлофора три кольори,                               2.  Жовтий за сяяв – уважним будь!                                                                                                   І для дорослих, і для дітвори:                               Тільки зелений відкриє путь.
               Ось засвітився червоний – стій!                       3. Разом рушаємо я і ти -
              Через дорогу рушати не смій!                                На світло зелене можна йти.  
Ведуча: Ну, Незнайко , бачиш важливі правила знають діти?
Незнайка: (підходить до Світлофора) Вибач, я тебе образив. Я все зрозумів, більше не буду.
Світлофор: Добре! Я тобі вибачаю, але ти повинен вивчити правила поведінки на дорозі, а допоможуть тобі діти.
Ведуча: А давайте пограємо, й заодно вивчимо на, яке світло переходити дорогу.
1.   Гра: « СВІТЛОФОР»
(Світлофор показує кружечки ЧЕРВОНИЙ, ЖОВТИЙ, ЗЕЛЕНИЙ.
На ЧЕРВОНИЙ діти – присідають, на жовтий – діти встають, на зелений бігають.)
Завдання зрозуміло! РАЗ, ДВА, ТРИ ПОЧАЛИ!
Ведуча: Молодці!  Добре знаєте ці правила. Незнайко легко з дітками правила вчити?
Незнайко: Так,  дякую. Більше я таких помилок робити не буду.
Світлофор: Малята, навчили ми з вами Незнайка, як переходити дорогу , та мені час до інших діток, які не знають як переходити дорогу. До побачення.
Ведуча: До побачення. А ми дітки продовжуємо наші змагання. На дорогі по вині бути обережними не тільки ми з вами, ай автомобілісти. Так Незнайко?
 Незнайка: Цікаво подивитися, як це обережно їздити!    
 2. ЕСТАФЕТА: « АВТОМОБІЛІСТИ»
(Вам необхідно пролізти через дуги на четвереньках , взяти машинку,   проїхати машинкою поміж кеглі , по прямій повернути її назад, бігти до команди.)
Завдання зрозуміло! РАЗ, ДВА, ТРИ ПОЧАЛИ!
Ведуча: Молодці, вправні автомобілісти. Діти, а ви не бачили де це подівся Незнайка. Ще й біди наробить. Незнайко! Незнайко де ти?
Незнайка: (виносить рогатку, іде і грається)
Ведуча: А навіщо ти в наш садок рогатку приніс?
Незнайка: Діти мене навчили переходити дорогу,  обережно їздити на машинці, і я хочу навчити їх з рогатки стріляти.
Ведуча: Швидко віддай рогатку! Як тобі не соромно. Стріляти з рогатки дуже небезпечно. Діти тебе хорошого вчать, а ти….
Незнайка: Гаразд, я зрозумів, я більше не буду. Я просто хотів пограти.
Ведучий: Так пограй з дітками в естафету  з іграшками, це цікаво, а головне – безпечно.
3.    ЕСТАФЕТА: « СКЛАДИ ІГРАШКИ»
( Вам необхідно на м’ячу великому, дострибати  до іграшок  залишити м’яч , взяти іграшку  добігти до корзини, покласти її туди, повернутися  до м’яча сісти на нього, дострибати до команди.)
Завдання зрозуміло! РАЗ, ДВА ,ТРИ ПОЧАЛИ!!
Незнайка: Молодці! Мені дуже сподобалось. Аж хочу феєрверк запалити! Десь у мене були сірники!!
Ведуча: Незнайко, які феєрверки, які сірники – це зовсім не іграшки. Сірник маленький – а лихо велике! Сірники не тронь  – в сірниках вогонь! З вогнем не грайся – обпечешся!
Незнайка: Я все, все зрозумів, мені дуже соромно, що я не знав.
Ведучий: Незнайко, перш ніж щось робити, запитуй не соромся ми тобі підкажемо ,як правильно. А зараз подивись, як наші діти можуть гасити вогонь.
4.     ЕСТАФЕТА: «ПОГАСИ ВОГОНЬ»
(Першому учаснику необхідно розкрутити шланг пожежний, і тримати його, наступний біжить бере відро та уявно наче там вода, біжить з відром до вогнища наче виливає в нього воду, пусте відро повертає назад, швидко біжить передає естафету наступному.)
Завдання зрозуміло! РАЗ, ДВА, ТРИ ПОЧАЛИ!!
Незнайка: Дякую діти! Що навчили мене вогонь гасити. Але , як що трапилась біда і не встигли загасити вогонь, що робити?
Ведуча: Потрібно йти на поміч. Зараз , діти тобі покажуть , як допомогти тим хто не може вийти з палаючого будинку  та пограємо.
5.        ЕСТАФЕТА: « ВРЯТУЙ ДРУГА»
(Вам необхідно добігти орієнтира з вогнезахисними рукавицями, одягнути їх, добігти вогню, вийняти іграшку, бігом повернутися до орієнтира, покласти іграшку в кошик, рукавиці зняти, повернутися бігом до команди.)
Завдання зрозуміло! РАЗ, ДВА, ТРИ ПОЧАЛИ!!
Ведуча: Молодці діти! Ви , як справжні пожежники. Незнайко, а ти знаєш, як викликати пожежників? За, яким номером? І, що потрібно казати?
Незнайка: Ні. Навчить мене буд ласка!
Ведуча: Діти, на який номер потрібно за телефонувати, щоб викликати пожежників?
Діти: 101, та сказати свою адресу.
Ведуча: добре ми з вами позмагались, та ще багато корисних порад дали Незнайкові.
Незнайка: Дякую вам діти, що навчили мене, як поводитись в різних небезпечних ситуаціях. Прийміть від мене , ці медалі та залишайтесь такими сміливими, чемними та розумними дітками.(ВРУЧЕННЯ МЕДАЛЕЙ)  А мені час повертатися до своєї казки. До побачення.
Ведуча:  До побачення Незнайко . На цьому наша розвага закінчилась. До нових зустрічей.
(Діти організовано виходять)

Немає коментарів: