Єдина Країна! Единая Страна!

понеділок, 21 листопада 2016 р.

Intel®.Чого навчилися разом?


Компетентність у сфері інформаційно-комунікаційних технологій є однією з складових фахової компетентності педагогів.


ІКТ-компетентність заслуговує на особливу увагу ще й тому, що саме вона дає можливість особистості бути сучасною, активно діяти в інформаційному середовищі, використовувати найновітніші досягнення техніки в своїй професійній діяльності.

Саме з метою підвищення рівня володіння ІКТ я розпочала навчання на курсі Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) за очно-дистанційною формою. Перші кроки були дуже складними.Часто зовсім не вкладалась в термін здачі робіт (бувало просто не вистачало сил продовжувати розпочате). Та згодом вкотре впевнилася в тому, що немає нічого не можливого. І зараз можу сказати: я не шкодую про час, витрачений на навчання, адже мені вдалося багато…

Про це по порядку.

Спочатку було обрано тему проекту – «Самоставлення – базова якість випускника дошкільного навчального закладу» - та відбулося знайомство з можливостями Google. У мене вже був створений аккаунт в Google, але практично я не використовувала всі можливості цього сервісу.

Корисним було заповнення сторінки у електронному журналі групи. Це дало можливість познайомитися ближче з колегами, слухачами курсу, з якими ми охоче обмінювалися інформацією протягом навчання.

Наступним кроком було створення власного блогукалендаря у даному сервісі та розробка плану проекту.

Робота над проектом «Самоставлення – базова якість випускника дошкільного навчального закладу» передбачало роботу  педагогів нашого ДНЗ за трьома напрямами:

Я-фізичне,
Я-духовне,
Я-соціальне.

Для кращого знайомства педагогів із завданнями проекту за визначеною темою навчання було створено і представлено вчительську презентацію та розроблено буклет щодо проектної діяльності у дошкільній освіті.

Поступово заповнювалось Портфоліо на WiKi.  До кожного документу прикріплялися посилання. Всі розроблені документи навчилася зберігати на віртуальному Диску. Зазначу, це дуже зручно і дозволяє відмовитися від електронних носіїв інформації.

Результатом роботи були  дидактичні матеріали, розроблені учасниками проекту: презентація з даного напрямку, пам’ятка, добірка ігор, планування, консультації для батьків тощо.

З метою оцінювання участі кожного педагога у проекті розроблено  анкету та діагностичну карту. За визначеними критеріями педагоги мали можливість оцінити себе самостійно та отримати експертну оцінку своєї діяльності.

Звичайно, в моїй роботі були і недоліки, які виправлялись після аналізу куратора. Велике спасибі Лії Миколаївні! Її відео уроки сприяли якісному виконанню завдань курсу. Роз'яснення були зрозумілими, точними та конкретними!

Набуті знання обов’язково допоможуть мені у моїй професійній діяльності і не тільки…

Коли термін навчання добігає кінця, розумієш, що твої знання суттєво поповнились, рівень володіння ІКТ значно підвищився. Але разом з тим ще багато чому потрібно вчитися!
Та у мене все попереду!   

Немає коментарів: