Єдина Країна! Единая Страна!

вівторок, 17 травня 2016 р.

Візитка проекту "4 клас. Безпечний Інтернет"

Рада всіх вітати! Ось я і здобула свій ще один досвід в проходженні дистанційних курсів. Я з впевненістю можу сказати, що курс я освоїла на 9 балів за шкільною системою оцінювання, було дуже цікаво і повчально, я багато чому навчилася.

Наше суспільство вже увійшло в інформаційне середовище і навчатися потрібно за новими методиками, йти потрібно в ногу з новими технологіями, а не затримувати процес розвитку нового покоління. «Живе слово вчителя» і надалі буде актуальним,  але дистанційне навчання допоможе здобувати знання, не долаючи  великі відстані.

Навчатися дистанційно в групі "Новий Основний курс  Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно  дистанційній формі. Тренери з інформатики в початковій школі" було цікаво і не зовсім легко.

Особисто мені сподобалося навчання такого формату, хоча завжди не вистачало вільного часу, так як потрібно було виконувати основну та домашню роботу, але все-таки я знаходила час, щоб поринути в світ інформаційних технологій.
Хочу сказати, що цей досвід був позитивним. Я здобула нові знання, які будуть дуже актуальні в роботі з школярами, а це в моїй роботі дуже важливо! В процесі навчання виникли гарні ідеї для роботи з дітьми.
Для свого проекту я обрала дуже актуальну тему, пов’язану з пошуком інформації в мережі Інтернет. Знаю з досвіду, що саме така наука як інформатика, вчить дитину грамотно й ефективно працювати з інформацією: систематизувати, аналізувати, уза­гальнювати, знаходити закономірності, діяти відповідно до плану. Але поряд з такою користю дитина може натрапити в мережі Інтернет на ряд негараздів, від яких дитину потрібно захистити.
Зазначу що вся моя робота була пов’язана з сервісами Google та настановами нашого керівника - Олійник Лії Миколаївни! 
Отож початок моєї роботи був пов’язаний з створення плану навчального проекту, де я розмірковувала над цілями і завданнями проекту.
В подальшому я створила учительську презентацію, в якій розкрила суть нашої спільної з учнями роботи.
Роль батьків у моїй роботі дуже актуальна, адже саме вони мають знати про нові аспекти колективної роботи – методі проектів, а також про ті негаразди, в які може потрапити маленький школяр, шукаючи матеріали в мережі Інтернет. Для них я створила буклет.
Надзвичайно цікавою була робота щодо створення учнівської роботи, адже саме там буде відображений результат спільної діяльності учнів.
Ну звичайно результат не забариться! Коли все виконано – потрібно оцінити роботи учнів! Вони цього найбільше чекають. Тому розроблена таблиця формуючого оцінювання, яка допоможе виставити остаточний бал! Хоча в 4 класі як такого оцінювання з інформатики немає, то я в майбутньому подумаю з батьками як замінити бали на приємні бонуси!
Курсом за програмою Intel дуже задоволена! На початку відчувала тривогу: як все встигну, чи зможу з усім розібратися? А потім почала дізнаватись багато нового: зрозуміла, чого не вмію, навчилась уважно слухати нашого чудового тренера Лію Миколаївну, не впадати у відчай, коли щось не виходить. Приємно, що була можливість створити портфоліо, власний блог, презентації вчителя та учня, буклет, оцінювати свої можливості та вміння та успіхи учнів. Сподобалось працювати з сервісами Google, а саме створювати спільноти та ділитись враженнями, вести щоденник, брати участь у обговореннях, використовувати дисковий простір для збереження та розміщення інформації. Завдяки цьому курсу краще зрозуміла не тільки можливості використання нових технологій та сервісів, а й себе, свої прагнення, інтереси, навчилась аналізувати, швидко працювати, бути більш уважною. 
Впевнена, що метод портфоліо допоможе мені грамотно проаналізувати свою діяльність щодо викладання інформатики, а ще - вибрати нові підходи щодо проведення окремих уроків інформатики у початковій школі, використовуючи метод проектів.
Дякую авторам та керівникам проекту, особливо, Лії Миколаївні - за допомогу і розуміння!!!

Немає коментарів: