Єдина Країна! Единая Страна!

середу, 23 березня 2016 р.

Навчатися важко, але цікаво!

Сьогодні 23 березня 2016 року в Миколаївський інститут післядипломної педагогічної освіти з'їхалися вчителі з 21 району (міста) Миколаївської області, які викладають інформатику молодшим школярам, для того, щоб прийняти участь в очному етапі навчання за Новим Основним курсом  Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі.



Програма Іntel® «Навчання для майбутнього» - найбільша спільна ініціатива Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, ЦІППО АПН України, ОІППО, ОУОН ОДА та корпорації Intel щодо перепідготовки педагогічних кадрів з ІКТ та новітніх педагогічних технологій, яка уможливлює підготовку школярів до економіки знань XXI сторіччя та надає їм необхідні навички.


Мені випала почесна міссія бути старшим викладачем групи 63-А "Тренери з інформатики в початковій школі", яка мала налічувати 24 слухача - по кількості районів (міст) Миколаївської області. На жаль,  до складу групи не увійшли представники Баштанського, Врадіївського, Жовтневого районів.
Але 21 вчитель, пройшовши 21-22 березня дистанційний вступний етап навчання долучилися до очного тренінгу 23-24 березня тривалістю 12 годин, на якому педагоги розпочали виконувати  1 і 2 модулі програми.
Попереду третій етап дістанционного навчання, тривалістю 6 тижнів, під час якого вчителями освоюються 3 - 8 модулі програми.
Основний курс освітньої програми «Навчання для майбутнього» покликаний допомогти вчителям реалізувати особистісно орієнтоване навчання учнів шляхом інтеграції  з освітньою технологією – методом проектів.

Завдання Основного курсу:
  • визначати учбові цілі проекту відповідно до державних освітніх стандартів і розвитку ключових компетентностей, заснованих на цінностях, знаннях і уміннях, необхідних людині в XXI столітті;
  • формувати уміння планувати і організовувати проектну діяльність учнів відповідно до поставлених цілей;
  • навчити організовувати оцінювання проектної діяльності учнів;
  • дати технологічні навички створювати необхідні матеріали для підтримки проектної діяльності.

Крім того, очно-дистанційний курс вирішує завдання формування  мережевої культури педагогів.

Перевагами  курсу є:
  • зручна система навігації в дистанційній оболонці, побудованій на технології Moodle; 
  • широкі можливості по взаємодії слухачів з викладачем і один з одним через систему повідомлень, форумів, чатів;
  • велика кількість наданих ресурсів;
  • постійна рефлексивно-оціночна діяльність;
  • можливість проходження дистанційної частини курсу в зручному темпі;
  • можливість параллельно з навчанням упроваджувати ідеї програми в професійній діяльності.

Немає коментарів: