Єдина Країна! Единая Страна!

четвер, 30 січня 2014 р.

Конспект інтегрованого заняття в групі раннього віку ДНЗ

Яровенчук Валентина Сергіївна
Миколаївська область
м. Первомайськ
 ДНЗ № 30 
Конспект інтегрованого заняття 

Тема: Подорож до корівки Ласки
Мета: розширювати знання дітей про свійських тварин, ознайомити їх із зовнішнім виглядом корови, способом живлення, як захищається, яку користь приносить людям, поповнити  словниковий запас дітей словами: корова, телятко, бодається, мукає. Розвивати фонематичний слух;  вміння звуконаслідувати тварину. Вчити чітко вимовляти звук [м], закріпити вимову звука [у].  Удосконалювати  уміння прикрашати аркуш паперу  яскравими плямами методом тампонування. Закріпити знання сенсорних ознак: величини, жовтого і зеленого кольорів. Розвивати уяву, мислення. Виховувати акуратність у роботі, любов до тварин.

Матеріал: хатинка, ілюстрація з зображенням корови з телям, вірш 
М. Познанської «Корівка», аркуш паперу зеленого кольору (у вигляді квітки), гуаш жовтого кольорів, тампончики, наголівники для рухливої гри.
Попередня робота: розучування вірша М.Познанської „Корівка”; ознайомлення з рухливою грою «Корівка і  телята»;  формування знань дітей  про пору року - весна, весняні квіти - кульбаби.
Хід заняття.
Вихователь запрошує дітей у подорож «поїздом»: 
Ставайте швиденько один за одним, поїхали.
(Діти шикуються у колону по одному і під музику крокують, імітуючи поїзд, вимовляючи «чух-чух»)
- Малята, ми з вами під’їхали до хатинки. Цікаво, хто в ній живе?
(Діти розглядають зображення корови з телям, надають відповіді.)
Вихователь: Це корівка, її звати Ласка. Вона велика, має голову, тулуб, ноги та хвіст. На голові ростуть роги, якими вона захищається, бодає ворогів. Хвостом вона відганяє мух та комарів. Корівка пасеться на лужку і підзиває до себе своє дитинчатко. Дитину корови звуть телям. Воно маленьке, але вже вміє пастись на лужку, щипати травичку, мукає, як матуся.
- Хто пасеться на лужку?
- Що їдять корова, теля?
- Яку користь корова приносить людям, що вона дає їм?
- Як звати її дитину?
- Корівка яка, велика чи маленька?
- А телятко яке?
- Як велика корівка мукає? (діти  звуконаслідують голосно)
- А маленьке телятко як  мукає? ( тихіше)
- Для чого потрібні роги, хвіст? (вихователь  спонукає дітей до  відповідей реченнями)
 Пригадування  вірша М. Познанської «Корівка» (розповідають діти)
Рухлива гра « Корівка і  телята»( повторювати 3 р.)
- Діти, давайте перетворимось у маленьких теляток. А я буду мамою-корівкою. Коли звучить музика телятка бігають , граються, кричать як телята, нюхають квіти. Коли музика мовчить, телята біжать до своєї мами-корівки додому. 
- Дітки, погляньте. А на цій галявині немає квітів і наша корівка Ласка щось засумувала без квітів.
- Давайте прикрасимо  галявину яскравими квітами.
(Розглядають лужок – аркуш паперу.)
- Яка галявина за розміром? Велика чи маленька?
- Якого кольору травичка ?
- А яка зараз пора року? ( весна)
- Пригадайте, які квіточки ростуть на галявині весною? ( кульбаба)
- Знайдіть їх картинки в куточку природи.
- Якого вони кольору?( жовтого)
- Якою ж фарбою потрібно малювати  кульбабу?  
Вихователь показує тампончики, та нагадує спосіб їх використання. Тампончиком малюють  жовті квіти, ритмічно наносять їх на аркуш.  
Діти виконують роботу під тиху, приємну музику. Вихователь нагадує спосіб виконання, слідкує, щоб діти тримали тампончик правою рукою,  а лівою рукою притримували аркуш паперу.
Аналіз робіт
Діти милуються квітами. Корівка Ласка задоволена, дякує дітям:
- Гарні квіточки, я буду їх нюхати та милуватися ними, а їсти буду травичку. І ви, малята, даремно не рвіть квіточки. Хай ростуть і веселять око людям.

Немає коментарів: