Страницы

неділя, 29 травня 2016 р.

Візитка проекту з теми : "Неповторна країна папок, файлів та вікон". 3 клас

Ось і закінчилися дні мого навчання. Вони були для мене дуже цікавими і пізнавальними. Під час них я дізнався багато цікогого і потрібного. Мені було ціково виконувати цю роботу, адже це все потрібне у моїй подальшій професійній діяльності.

Для того,  щоб донести до батьків інформацію про те, як я навчаю їхніх дітей і зацікавити їх вивченням теми, мною було сторено інформаційний буклет. 

План виконання проекту поданий у презентації.

У даній темі дітям розкривається непоторний світ: поняття про файли та папки, вкладені файли, діти ознайомлюються з контекстним меню, різнми  способами запуску програм  на виконання,  вчаться переглядати вміст папок та які файли туди можна поміщати.

четвер, 26 травня 2016 р.

Візитка проекту "Опрацювання тексту на комп'ютері" в 4 класі

20 березня розпочалося моє навчання в групі за Новим Основним курсом  Програми Intel «Навчання для майбутнього»  в очно – дистанційній формі у групі 63-А "Тренери з інформатики в початковій школі" при Миколаївському обласному інституті післядипломної педпгогічної освіти. 

Навчатися було цікаво, але не зовсім легко.
Катастрофічний брак часу і досвіду роботи з комп'ютером заважали виконувати поставлені задачі. Але знаючи, що це потрібно зробити, все ж таки доводиться долати труднощі, вчитися і виконувати завдання. 

неділя, 22 травня 2016 р.

Візитка проекту " Робота з презентаціями". 3 клас

Навчання - нелегка справа як для учнів, так і для їх учителів. Щоб виховувати хороших людей та фахівців, потрібні неабиякі зусилля.

Звісно, в презентації не можна викласти всю інформацію, вона є так званим "ключем" до освоєння матеріалу.

Презентації - широко поширений тип заходу, що владнується з самими різними цілями і вживаного в різних сферах, що викликає особливий інтерес, оскільки має в своєму розпорядженні простір для інтересних і нестандартних рішень.

пʼятниця, 20 травня 2016 р.

Візитка проекту для 3 класу "Алгоритми та виконавці"

Свої враження мені висловити легко, бо очікування співпали з результатами.

Розпочати курс мене мотивували наступні аспекти:
  • спробувати інновації на собі (дистанційні курси для мене вперше);
  • відірваність від роботи, що дає більше часу присвятити себе навчанню (знаходжусь в декретній відпустці);
  • прагнення пізнавати нове (творчий вчитель не зупиняється).

А коли навчання було розпочато, то тут як кажуть "В омут с головой". Дійсно працювати потрібно було оперативно, а головне - вчасно. Рейтингові таблиці допомагали себе мобілізувати, порівнювати свої успіхи з успіхами інших.

Візитка проекту "4 клас. Графічний редактор"

Програми опрацювання графічних зображень з’явилися майже одночасно з появою персональних комп’ютерів - коли виникла необхідність наочно подати дані певних досліджень. 

А з розширенням функціональності та потужності комп’ютерів комп’ютерна графіка стала доступним та необхідним інструментом багатьох спеціалістів.  

четвер, 19 травня 2016 р.

Візитка проекту з теми "Історія обчислювальних пристроїв" 2 клас

Під час проходження курсів отрима для себе достатньо багато цікавої та корисної інформації. 

Створила свій власний блог (якого вимагали вже від мене давно рідні методисти). 

Проект на WIKI був дуже цікавий. Скільки нового по створенні налаштувань, завантаженні інформації…… просто немає слів! Я в захваті! Можна назвати себе цілеспрямованим та наполегливим учнем, не дивлячись на затримку виконання завдань курсу.

Візитка проекту "4 клас. Створення презентацій"

Два місяці навчання на курсі дійшли до кінця. Спочатку здавалося, що час вибрано невдало: закінчення року, весна ДПА. Часу катастрофічно не вистачало. Роботу приходилось виконувати навздогін. Та й технічні проблеми заважали.

Але коли почала працювати над проектом, зрозуміла, що не все так страшно. Адже робота на курсі, тема проекту співпала з темами уроків інформатики в моєму 4 класі. Тому навчались з дітьми разом. Все виконане на сторінці WIKI , в проектній роботі тут же закріплювалось на практиці. Спочатку ми з дітьми обрали тему проекту "Створюємо презентацію." (4 клас).

середа, 18 травня 2016 р.

Візитка проекту "2 клас. Робота з комп'ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови"

Шановні колеги! 

Запрошую Вас переглянути матеріали проекту "Робота з комп'ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови".

Тема проекту відповідає програмі з інформатики та англійської мови і дає змогу зробити навчання цікавим та комунікативно спрямованим.

Мотивація до участі дуже проста: допомогти однолітку вибрати домашнього улюбленця. Резельтат роботи учнів (поради) оформлено у вигляді книжки "My book of pets".Самооцінювання орієнтоване на молодших школярів.

Візитка проекту "2 клас. Основні складові комп'ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером"

     
Із задоволенням і надією на новий багаж знань «помчала» два місяці тому на курси Програми Intel® «Навчання для майбутнього»..

Лія Миколаївна, як завжди, не полишила нас без новинок і продовжила дивувати та заохочувати новою «кухнею» інформатики. Невгамовна Лія Миколаївна зачаровувала нас новим курсом. Водночас панувала жага до нового, але і острах не полишав.

Візитка проекту "Об'єкти. Графічний редактор"

Як швидко лине час. Немов першокласники долали ми крок за кроком. І ось випускний. Щоразу заходячи на таблицю оцінювання я спостерігала і вчилася за допомогою робіт моїх колег.

Окрема подяка Лії Миколаївні. Завдяки її відео, публікаціям, телефоним розмовам я виконувала завдання. Курси були нелегкими, але дуже цікавими. Закінчивши навчання, свої знання я з гордістю можу передати свом колегам. А вони в свою чергу поділяться отриманими знаннями із своїми учнями. 

Візитка проекту "Безпека в Інтернеті. 4 клас"

Ну ось і випускний не за горами. Залишилися останні штрихи. Дивлюся у таблицю оцінювання нашої групи і розумію, яку колосальну роботу ми виконали, скільки труднощів подолали, скільки нових знань і навичок здобули. 

Те, що ще пару  місяців тому було невідомим і незрозумілим, тепер відкрилося новою сторінкою у професійній діяльності. Створений мною проект, можливо й не є таким уже глобальним, але особисто мені він допоміг навчитися працювати з новими для мене сервісами GOOGLE, намітити подальші перспективи викладання інформатики в початковій школі.

Візитка проекту «Робота з презентаціями»

«Мало знати, потрібно й використовувати. Мало бажати, потрібно й робити». Так в свій час писав Й. Гете. Ці слова є моїм професійним девізом. Але наскільки вони є актуальними я зрозуміла лише під час навчання на курсі Інтел.

А навчатись важко і цікаво - так було завжди. Те, що дається дуже легко, не приносить задоволення і користі, ще й до того, швидко забувається. Мені навчатись було важко, але дуже цікаво. Я дізналась багато нового. І це нове змінило мій погляд і на мою професійну діяльність, і на можливості Інтернету, і на …, на …

Як же все починалося? А починалося все із реєстрації в МОІППО та на Wiki, а далі – знайомство. Для цього ми заповнили сторінки електронного журналу нашої групи. Оформляли кожен на свій смак, але відповідно конкретним вимогам. Ось вам і робота в групі. 

вівторок, 17 травня 2016 р.

Візитка проекту "3 клас. Алгоритми та виконавці"

Програма Intel® Навчання для майбутнього заснована на інформації, отриманій в результаті глибоких досліджень за участю вчителів Вона не просто навчає користуватись комп’ютером, а і вчить ефективно використовувати його у класі. Програма курсу побудована на методиці навчальних проектів, організації дослідницько-пошуковій діяльності учнів, розвитку у них навичок мислення високого рівня. Програма надає вчителю знання закону Про авторське право, навчає новітнім підходам щодо оцінювання робіт виконаних за допомогою комп’ютера.

Я вдячна, що отримала можливість навчатися за цією програмою. Так, спочатку були помилки, які спонукали до більш детального опрацювання навчального матеріалу. Але, якщо продовжувати і не зупинятися на досягнутому, то прогресивні освітні технології не такі вже й недосяжні.

Візитка проекту з теми "Інформаційні процеси і комп'ютер"

Інформаційні процеси – послідовна зміна стану та (або) уявлення про інформацію в результаті дій, які з нею можна виконувати. Такими діями є — створення, збирання, зберігання, обробка, відображення, передавання, розповсюдження, використання, захист, знищення інформації. Під час інформаційного процесу дані перетворюються з одного виду в інший за допомогою певних методів.
Інформаційні процеси відбуваються при передачі інформації від джерела до приймача за допомогою каналу передачі.
Схема передачі інформації (у загальному вигляді): джерело інформації — канал передачі — приймач інформації.
Метою виконання нашого проекту на курсах "Навчання для майбутнього" було сформувати поняття інформатики, як науки та галузі діяльності людини. Дати визначення інформаційних процесів та їх характеристику. Ознайомити учнів з етапами становлення інформаційних технологій. Розглянути етапи розвитку інформаційних технологій та їх використання у суспільстві (освіта та навчання).

Візитка проекту "4 клас. Безпечний Інтернет"

Рада всіх вітати! Ось я і здобула свій ще один досвід в проходженні дистанційних курсів. Я з впевненістю можу сказати, що курс я освоїла на 9 балів за шкільною системою оцінювання, було дуже цікаво і повчально, я багато чому навчилася.

Наше суспільство вже увійшло в інформаційне середовище і навчатися потрібно за новими методиками, йти потрібно в ногу з новими технологіями, а не затримувати процес розвитку нового покоління. «Живе слово вчителя» і надалі буде актуальним,  але дистанційне навчання допоможе здобувати знання, не долаючи  великі відстані.

понеділок, 16 травня 2016 р.

Візитка проекту "3 клас. Пошук даних в Інтернеті"

В результаті участі на курсах я отримала великі знання роботи з програмами різного профелю. Я маю змогу добре працювати на своєму блозі, створювати різноманітні публікації для учнів, колег. Дуже приємно ділитися враженнями з іншими колегами, які плідно працювали протягом двох складних місяців. Але “ Не помиляється той, хто нічого не робить”. Тому всім бажаю удачі і гарних оцінок.

 В мені за період курсів змінилося дещо. По-перше я стала впевненіша у своїх силах, знаннях. По-друге  я зрозуміла, що потрібно рухатися в ногу з сьогоденням.  Адже на сьогоднішній день ми є для учнів прикладом того, що треба вчитися, розвиватися, і рухатися вперед.

Візитка проекту "4 клас. Робота з презентаціями"

Курс Інтел 10 версія - видався досить насиченим, цікавим, запам'ятовуючим! Програма  Intel   заохочує учителів широко впроваджувати в педагогічну практику саме проектні технології, здатні розвивати дослідницькі, пошукові, аналітичні вміння та навички учнів.

Програма вдала для подальшого впровадження. Вона відкриває нові можливості з використання проектної методики, а особливо корисним є стратегії оцінювання. Дякую за можливість навчання  в середовищі WIKI та рекомендую  його  для творчого наслідування кожному, хто прагне постійно підвищувати свій професійний рівень. На мою думку, слід приділяти увагу і на учнівські роботи (з дослідженням).

неділя, 15 травня 2016 р.

Той, хто хоче – шукає можливості...

Ох, як же хочеться, щоб цей тиждень промайнув якомога швидше. Щоб вже була наступна неділя! Коли думки безперестанно не будуть повертатися до Нового Основного курсу Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі. м. Миколаїв. МОІППО.

Хвилююся! І схоже, навіть більше, ніж деякі слухачі експериментальної групи 63-А. Тренери з інформатики в початковій школі.

Адже на цьому тижні захист проектів... Ні, не так. А ось так - ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ!!! Для кожного зі слухачів, це семінарське заняття он-лайн. Для мене ж це ТРИ он-лайн події з кожною із трьх підгруп, які слід провети якісно та відповідально:

Візитка проекту "4 клас. Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням"


Кожна людина навчається протягом всього свого життя. А життя педагога взагалі перетворюється на суцільне навчання. Ми вчимо своїх учнів, а разом з ними здобуваємо скільки всього нового, сучасного, часто просто незрозумілого для нашої "завантаженої" голови.

Ось завершується наш наступний крок у здобутті нових знань. Працювати в школі і навчатися дистанційно в групі "Новий Основний курс  Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі.Тренери з інформатики в початковій школі" було дуже важко.Часто зовсім не вкладалась в термін здачі робіт (бувало просто не вистачало сил продовжити розпочате). Але ось воно... довгоочікуване завершення...

середа, 11 травня 2016 р.

Готуємося до випускного

Немов лише вчора було 21 березня. 2 дні реєстрації та знайомства учасників навчання із робочими та методичними матеріалами

2 дні очного 12-годинного тренінгу, який дав мені надію, що Новий Основний курс Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі. м. Миколаїв. МОІППО  і для мене і для всіх його учасників - Тренерів з інформатики в початковій школі - стане захоплюючою подорожжю у світ нових знань та професійного самовдосконалення.

Проте дистанційний етап навчання показав, що не все сталося як гадалося.

Про результативність дистанційного етапу навчання я писала у попередній публікації Підтягуємо "хвости". Після великої кількості телефонних дзвінків мої "учні" помітно активізувалися. Мені навіть здалося, що за останній тиждень пішов нормальний процес дистанційної освіти і більшість учасників навчання зробили вагомий ривок у засвоенні та практичній реалізації завдань курсу.

середа, 4 травня 2016 р.

Місце учнівської роботи у навчальному проекті

Однією зі структурних частин Вашого потфоліо в роботі над навчальним проектом  є УЧНІВСЬКА РОБОТА

На власному прикладі я демонструвала вам що це таке, створюючи навчальні роліки та публікації під аккаунтом Еліс Навчальної. Таким чином я мала можливість подивитися на ваші роботи та власні дописи та завдання під кутом  зору "УЧЕНИЦІ", вашої одногрупниці, краще зрозуміти, що може складати для вас труднощі та проблеми у навчанні.

Так і вам слід подивитися на створені вами проекти очима ваших "учнів" - вихователів ДНЗ. Оцінити їхні можливості, знання та уміння у виконанні завдань проекту. Це дозволить щось скоректувати, зробити власну рефлексію навчання більш глибокою, виваженою, чіткою.

Підтягуємо "хвости"

Шановні колеги! До кінця нашого навчання залишилося лише 2 тижні.

У очно-дистанційній моделі навчання, що включає очну і дистанційну сесії, вчителі  - тренери з інформатики в початковій школі проходили курс підвищення професійної кваліфікації, заснований на дослідному підході і впровадженні інформаційних технологій. Вчителі освоювали можливості сучасних мережевих технологій, що підтримують спільну діяльність, і вибирали адекватні цілям навчання засоби, що підтримують і супроводжують діяльність учнів в ході роботи над проектом.