Страницы

середа, 20 квітня 2016 р.

Вставка особистого фото на персональну сторінку сайту Iteach.wiki

У таблиці оцінювання (стовпчик К) для слухачів групи 63-А визначено завдання Персональна сторінка на Wiki;(заповнена - надати гіперпосилання).

Якщо з вставкою тексту інструктори з інфрматики в початковій школі більш-меньш впоралися, то вставку власного фото на сайт всі проігнорували.

У цій публікації надаю детальну пошагову ІНСТРУКЦІЮ цього процесу.

середа, 13 квітня 2016 р.

Наші блоги

Відповідно до структури Нового Основного курсу Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі, слухачі групи 63-А Тренери з інформатики в початковій школі мають створити та вести протягом навчання блог на Blogger. На якому розміщувати публікації з рефлексією власного навчання.
Рефлексія – це вміння учасника навчання виділяти, аналізувати і зіставляти з ситуацією навчання свої власні дії. З психологічної точки зору рефлексія являє собою явище багатопланове, специфічне за структурою і умовою формування. Вона охоплює такі види діяльності, як: зіставлення умов та цілей, виявлення засобів і способів навчальної діяльності в ситуації навчання, визначення (достатньо чи недостатньо) їх для досягнення цілей, розробку крокової стратегії, облік та обробку зворотної інформації. Повнота дослідження тими хто навчається цих моментів при розв'язанні завдань може бути різною. Що можна простежити за Таблицею оцінювання нашої групи.

неділя, 10 квітня 2016 р.

Буклет для батьків

Позаплановий урок, на прохання Олени Саскевич: "Як створений у Pablisher БУКЛЕТ перевести у формат  PDF та завантажити на власний блог.

На цьому тижні слухачі групи 63-А Тренери з інформатики в початковій школі виконують наступне завдання:
1. Створити Буклет для батьків Ваших учнів у програмі Pablisher, в якому Ви пояснюєте їм що таке МЕТОД ПРОЕКТІВ та як за його допомогою Ви розкриєте для їх дітей та Ваших учнів обрану Вами тему з інформатики.
2. Розмістити цей буклет на Google-диску та дати посилання на нього на сторінці Вашого блогу.

середа, 6 квітня 2016 р.

Навчаємося з Google

Швидко біжить час. Тиждень дистанційного навчання у віртуальному класі "Інформатика. Початкова школа" промайнув як блискавка. І на шляху до створення навчального проекту з інформатики в початковій школі на сайті WiKi за допомогою Google-інструментів кожен з "учнів"іде у власному темпі та ритмі.
"Відмінники" вчасно виконують завдання, якщо щось не зрозуміло телефонують мені, задають питання у листах, виходимо на аудіо та відео інтернет-зв'язок.

А учасники курсу, які "загубилися у часі" дуже засмучують мене, як викладача. Все розумію. Що у всіх багато роботи, є більш важливі особисті справи, може десь  неякісно працює інтернет.

Проте, не дивлячись на те, що я сама з 29 березня навчаюся в ЦІППО на дистанційно-очному курсі у чарівної професорки Вікторії Сидоренко, що лекторсько-викладацької, методичної, наукової роботи в МОІППО для мене ніхто не відміняв, я не дозволяю собі нехтувати виконанням обов'язків куратора групи 63-А і вчасно іх виконую. Хоча іноді ой як не хочеться!