Єдина Країна! Единая Страна!

середу, 21 лютого 2018 р.

ІІІ Всеукраїнський Форум GEG Ukraine "Цифрове перетворення освіти 2018"

Вчора 20 лютого 2018 року для мене був чудовий цифровий день. Третій рік поспіль у Києві зібралися учасники Всеукраїнської онлайн спільноти "Навчаємося з Google" Google Educator Group in Ukraine.

У цій спільноті здійснюється професійне спілкування педагогів та взаємодопомога з питань ІТ, педагогіки. Створила цю спільнотою  Наталія Саражинська  сертифікований викладач Google. Я маю за честь бути модератором цієї спільноти.  Тому приймала активну участь у роботі   ІІІ Всеукраїнського Форуму GEG Ukraine.

Програма  заходу була дуже насиченою та цікавою. Сьогодні соціальні мережі Google+ та  Facebook "киплять" постами та світлинами з події. І цей процес ще буде тривати довго.

У своєму блозі спробую передати власні враження від події. Хоча це доволі складно зробити лаконічно та послідовно. Тому що емоції б'ють через край. І від приемних офлайн зустрічей з онлайн друзями.

І від того, що довірили бути спікером у пленарній частині "Цифрова креативність" та розповісти про діяльність  нашої закритої педагогічної онлайн спільноти вчителів початкової школи Миколаївської області "Нова українська початкова школа". Що наша спільнота сприяє підвищенню цифрової компетентності вчителів, про що тут же на Форумі  говорила Міністр освіти і науки України Лілія Михайлівна Гриневич.


Презентація мого виступу. Натискайте на коліщатко, щоб прочитати нотатки доповідача.



Після обіду  всі учасники розподілилися на 5 підгруп та по колу відвідали 5 з восьми підготовлених майстерень.

В мене особисто були незабутні враження від відвідування 5-ти майстерень. На першій я вчилася протидіяти кибербулінгу та вчити цьому дітей та дорослих. А розумні прибори допомагали відчути ті емоції, які зазнає дитина, яка зазнає знущань та яку цькують.

На другій  майстерні я  познайомилася 
з  гарнюньками 
роботами 
Dot Dush.




На третій освоїла нові мобільні додатки для сматфонів. 

Під час четвертої майстерні вчилася кодувенню для андроїдів під керівництвом Антоніни Букач , чарівного тьютора двохмісячного дистанційного курсу "Додатки Google у професійній діяльності викладача ЗО", на якому я зараз навчаюся а про свої враження від навчання розповідаю на своєму сайті-портфоліо .

Та саме цікаве було на 5 майстерні. Де я своїми руками зробила електронну ляльку з палаючими очима. Я перший раз у житті тримала в руках паяльну лампу, дуже хвилювалася. Але доброзичливі майстри допомогли й в мене все вийшло.

Заключний Бар-кемп промайнув дуже швидко і я взяла для себе на замітку поради Вадіма Чернікова, який розповідав про використання анімації у навчанні.





І звичайно ж запам'ятається надовго подія й зустрічами зі старими друзями, як то Сергій Пойда з Вінниці, Оксана Тимощук з Рівно.



Та новими знайомствами: Олексій Кононов, Олена Черних.

До зустрічей у наступному році залишаються приємні спогади та милі серцю речі, що нагадують про цей один чудовий цифровий день.


















Фото Коломоєць Галини.

Немає коментарів: