Єдина Країна! Единая Страна!

вівторок, 8 листопада 2016 р.

Повторення - матір засвоєння

Як у вас, шановні колеги, на курсі, де ви є УЧЕНИЦЯМИ, існує методичне завдання - рефлексія процесу навчання за модулями. Так і я, ваш куратор та викладач, маю робити рефлексію навчального процесу.

Зважаючи на не дуже вдалу спробу інтернет-підключення тиждень тому за допомогою інструменту Google Hangouts, повертаюся до перевіреного засобу дистанційного навчання: публікації на блозі та створення навчального відеороліку.
Та алгоритму того, що треба зробити за цей тиждень слухачам групи 130-А "Педагогічні працівники ДНЗ", які навчаються на курсі Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі в МОІППО. 

Ви працювали як розробники навчального проекту і досліджували це питання в восьми модулях. Результати дослідження відображали у публікаціях на ваших блогах.


Ви створювали навчальний проект з обраної Вами теми з Базового компоненту дошкільної освіти, використовували інструменти Google та враховували інтереси ваших колег.

Залишилося три тижні до кінця навчання. Що ще треба зробити до 22 листопада.

  1. Надати на блозі приклади робіт учнів,  та зразки оцінювання ходу і результатів навчального процесу.  
  2. Вбудувати всі структурні частини в Ваше портфоліо на WiKi
  3. Зробити за шаблонами самооцінку Вашого блогу.
  4. Підготувати та розмістити візитку Вашого проекту на Вашому блозі та у віртуальній вчительській кімнаті .

Будь ласка слідкуйте за Вашим особистим просуванням матеріалами навчання за таблицею самооцінювання.

Група, як і годиться за прогресом у навчанні у своєму складі розподілилася на 3 категорії:

Зразкові учасники - ті, які відповідно до графіку навчання з'являлися у віртуальному класі та вчительській кімнаті, вчасно та якісно виконували завдання навчання. Велика вам подяка. До цього ви дуже добре справлялися з роботою над вашими проектами. Мені хотілося б, щоб і решта вашої роботи була б настільки ж успішною. Якщо у вас виникають технічні складності, повідомте мені про це і я постараюся вам в цьому допомогти. Якщо у вас немає впевненості щодо термінів виконання завдань, ви можете знайти їх у Таблиці оцінювання навчальних досягнень курсу у нашому віртуальному класі.  Будь ласка, зв'яжіться зі мною, якщо вам потрібна допомога.
  
Середні учасники, ті, які працюють у власному ритмі та темпі та вцілому відповідально ставляться до виконання завдань, але мають певні недоопрацювання. Я відмітила у Таблиці оцінювання навчальних досягнень курсу у нашому віртуальному класі, ті завдання, які ви ще не виконали. Для того, щоб успішно пройти сертифікацію за підсумками курсу, слід виконати всю роботу вчасно. Будь ласка, зв'яжіться зі мною, щоб ми могли обговорити терміни, в які ви могли б виконати всі необхідні завдання та розробити розклад подальшої роботи.

Учасники, які відстають, та мають серйозні "хвости" у навчання. Це дуже прикро, проте залишається надія, що за ці 2 тижні всі вирівняються у навчанні. Я стурбована вашим повільним темпом роботи в курсі. Будь ласка, подивіться на Таблицю оцінювання навчальних досягнень курсу у нашому віртуальному класі. Там вказані завдання, які вам потрібно виконати. Якщо у вас є проблеми з доступом до курсу або публікацією повідомлень, повідомте мені про це. Від вашої роботи залежить і успіх інших учасників. Адже 30 листопада відбудеться захист портфоліо учасників курсу, тому своєчасне виконання завдань дуже важливо. Будь ласка, повідомте мені телефоном до 15 листопада про те, коли ви зможете виконати ті завдання, які ще не виконано. Я розумію, що у вас можуть бути поважні причини. Будь ласка, повідомляйте мені про це. Я постараюся зробити все від мене залежне, щоб допомогти вам. 

Бажаю всім подальших успіхів у роботі з курсом!




Немає коментарів: