Єдина Країна! Единая Страна!

четвер, 17 листопада 2016 р.

До Європейського дня захисту дітей від сексуального насильства

18 листопада Україна, як и 46 інших європейських країн вдруге відзначає День захисту дітей від сексуального насильства. Про це представники цих країн домовилися у травні 2015 року.

Я, як науковець, який вивчвє питання статевого виховання дітей не змогла залишитися осторонь цієї події. У нашому інституті на цьому тижні заплановано та проводиться низка заходів до цього дня. Я теж долучаюся до цієї діяльності.

На завтра заплановано  заняття з завідувачими дошкільними навчальними закладами.
Вчора з вихователями шкіл інтернатів області жваво обговорювалися питання статевого виховання дітей та підлітків. Передивлялися роліки, що розміщую їх тут нижче.


Сьогодні у прямому ефірі я виступала на обласному телебаченні "Миколаїв" з питань статевого виховання дітей.


Згадувала ролік "Расскажи об этом тому, кому доверяешь", створений Радою Європи рік тому до першого відзначення Дня захисту дітей від сексуального насильства. У фільмі розповідається про випадок зґвалтування дітей другом сім'ї.

"Послання, звернене до дітей - і до хлопчиків, і до дівчаток - дуже чітке: ті частини тіла, які закриті нижньою білизною, належать тільки тобі. Ніхто не має права примушувати тебе робити те, від чого тобі стає ніяково або соромно", - пояснив співробітник апарату, додавши, що фільм додає впевненості дітям і дає пораду: "Це не твоя вина. Якщо таке трапилося з тобою або іншою дитиною, завжди треба поділитися з людиною, якій віриш".



Другий ролік, на мій погляд, є зразком того, чого НЕ треба робити. Діти затуляють вуха, кажуть "мені це не подобається", "не говори мені про це" - такі факти про сперму і вагіну однозначно рано говорити дітям цього віку. На мій погляд, єдино правильне рішення питання як і коли батькам говорити з дітьми на сексуальні теми - це правдива інформація, що доступна розумінню дитини, у відповідь на її питання. Якщо діти не хочуть чути таку інформацію - то не потрібно їх силувати і змушувати слухати. Те, як батьки в цьому ролику підносять інформацію вкрай некоректно.


Презентацію до зустрічі з вихователями шкіл інтернатів розміщую нижче.

Немає коментарів: