Єдина Країна! Единая Страна!

середу, 11 травня 2016 р.

Готуємося до випускного

Немов лише вчора було 21 березня. 2 дні реєстрації та знайомства учасників навчання із робочими та методичними матеріалами

2 дні очного 12-годинного тренінгу, який дав мені надію, що Новий Основний курс Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі. м. Миколаїв. МОІППО  і для мене і для всіх його учасників - Тренерів з інформатики в початковій школі - стане захоплюючою подорожжю у світ нових знань та професійного самовдосконалення.

Проте дистанційний етап навчання показав, що не все сталося як гадалося.

Про результативність дистанційного етапу навчання я писала у попередній публікації Підтягуємо "хвости". Після великої кількості телефонних дзвінків мої "учні" помітно активізувалися. Мені навіть здалося, що за останній тиждень пішов нормальний процес дистанційної освіти і більшість учасників навчання зробили вагомий ривок у засвоенні та практичній реалізації завдань курсу.

Тепер, коли до випускного залишився лише тиждень з хвостиком наша Таблиця оцінювання навчальних досягнень у Віртуальному класі  виглядає не дуже привабливо. Але ще є надія, що до 19-20 травня ситуація зміниться значно на краще! Адже згадалася знайома всім пісенька "Від сесії до сесії живуть студенти весело..." Впевнена, що тижня буде достатньо, для того, щоб виконати ВСІ завдання навчання та в он-лайн режимі у визначений час для кожного з учасників навчання впевненно та критично зробити самоаналіз власного навчання.

Нагадую, що гіперпосилання на персональні веб-сторінки кожного з вас є в Таблиці оцінювання. І ще у вас є унікальна можливість - орієнтуючись на колір клітинки в Таблиці оцінювання, подивитися як впоралися із завданням ваші колеги, та зробити завдання по аналогії, якщо дивитися навчальні роліки та читати мої методичні рекомендації протягом півтора місяців навчання у вас не було можливості. 

Нижче надаю перелік документів, що мають бути у кожного з вас на ЗАХИСТ:

1. Персональна сторінка на WiKi з Вашими персональними даними, особистим фото та гіперпосиланням на сторінку з Вашим портфоліо. У Таблиці оцінювання навчальних досягнень це стовчик К. Він самий різнокольоровий, тому за приклад беріть сторінку Світлани Панченко.

2.  ЗАПОВНЕНЕ Портфоліо на WiKi. В таблиці оцінювання це стовпчик Y. Тут приклад можна брати з Портфоліо Тищенко Лілії. Проте, Лілії ще треба доопрацювати це завдання. А саме - відкрити налаштування спільного доступу по сцилці для всіх Google-документів, на які Вона надає посилання зі сторінки свого портфоліо, для коментування  (правий верхній кут будь-якого документу). Ця вказівка стосується кожного учасника навчання і кожного документу який Ви вкладаєте у проект.

У Ваше Портфоліо мають   бути вкладені (гіперпосилання) принаймні на 4 розроблених Вами документи за темою Вашого проекту:
1.2. Буклет для батьків (стовпчик S в Таблиці оцінювання).
2.2. Стартова презентація вчителя для учнів (стовпчик Т в Таблиці оцінювання).
2.3. Приклад учнівської роботи за формою на Ваш вибір (стовпчик W в Таблиці оцінювання).
2.4. Таблиця з критеріями самооцінювання для учнів іх участі у Вашому проекті (стовпчик Х в Таблиці оцінювання).

3. Ваш особистий щоденник у якому Вами зроблені всі записи, за всі етапи навчання, за весь період навчання, включно рефлексія-відгук за підсумками участі в навчанні. (стовпчик АВ в Таблиці оцінювання).

4. Ваш персональний БЛОГ на якому Вами за період навчання розміщено 9 методичних матеріалів за колонкою РЕФЛЕКСІЯ зі Структури курсу. Якщо Ви вчасно відпрацьовували навчальні матеріали стосовно роботи на Вашому блозі, то у Вас ці всі публікації вже є і вам слід тільки в Карті блогу клікнути по розділу Інтел та надати посилання в Таблиці оцінювання (стовпчик Z). За приклад можна брати роботи ваших колег: Деменко Світлани, Панченко Світлани, Саскевич Олени, Тищенко Лілії.

5. Візитка Вашого проекту на цьому блозі "Навчання для майбутнього" - Ви всі маєте доступ до цього блогу як співавтори. Прохання, розміщуючи Вашу візитку, дотримуватися стилю публікацій на блозі - не гратися шрифтами, вставляти скопійовані з Вашого блогу або щоденника матеріали тільки засобом "Вставить как обычный текст". Щоб наша віртуальна вчительська кімната після розміщення Вашої публікації не втратила свого унікального вигляду. Обов'язково користуйтеся мітками Intel та співавтори у своїй публікації на цьому блозі. У візитці не потрібно застосовувати скачані звідкись думки та шаблонні фрази - просто поділіться тим як ви працювали над Вашим проектом, та як він буде реалізуватися в роботі з Вашими учнями. Своїми словами. Що є найбільш цінним і стане Вашою доповіддю під час Захисту проекту 19-20 травня під час он-лайн зустрічі. І не забудьте надати гіперпосилання на свою ВІЗИТКУ у Таблиці оцінювання (стовпчик АА).

6. Підготовлену ВИХІДНУ анкету Опитування учасників програми  Intel «Навчання для майбутнього» (10 версія) “Вихідна” анкета (після тренінгу). Шукайте бланк анкети у ваших електронних поштових скриньках. Якщо у когось не буде її у вхідних листах, перевірте папку спам. Опрацьовану анкету ми з вами будемо відправляти організовано під час заключних семінарських он-лайн занять 19-20 травня (по підгрупах). Важливо, щоб до цього часу анкета була відпрацьована Вами та знаходилася на Вашому робочому столі.

7. Для того, щоб наші семінарські заняття проходили у формі обговорення, за цей тиждень Вам необхідно передивитися навчальні матеріали Ваших колег та залишити коментарі з дружніми висновками та порадами один-одному стосовно представлених матеріалів навчання (Блог, Візитка, Щоденник). 

Сьогодні я створила події для 3 підгруп на 19-20 травня, стосовно Захисту Ваших проектів.  Повідомлення про них пішли Вам на пошту. Слід підтвердити Вашу особисту участь у цій події та подбати про те, щоб у визначений особисто для Вашої підгрупи час бути біля комп'ютера з підключеним мікрофоном та навушниками, щоб приймати участь в обговоренні. Камеру бажано підключити але не обов'язково. Більш детальні інструкції про он-лайн семінарські заняття надам у Трейлері до подій найближчим часом.  

Немає коментарів: