Єдина Країна! Единая Страна!

середу, 18 травня 2016 р.

Візитка проекту "Об'єкти. Графічний редактор"

Як швидко лине час. Немов першокласники долали ми крок за кроком. І ось випускний. Щоразу заходячи на таблицю оцінювання я спостерігала і вчилася за допомогою робіт моїх колег.

Окрема подяка Лії Миколаївні. Завдяки її відео, публікаціям, телефоним розмовам я виконувала завдання. Курси були нелегкими, але дуже цікавими. Закінчивши навчання, свої знання я з гордістю можу передати свом колегам. А вони в свою чергу поділяться отриманими знаннями із своїми учнями. 


У сучасному світі вчителю потрібно дуже багато знати,щоб досягти поставленої мети. Навички,які дає програма "Інтел.Навчання для майбутнього", - це справді навички заради майбутнього.  

Що я навчилася: 
  • із цікавістю працювати на віртуальній дошці
  • із впевністю можу робити гіперпосилання; 
  • із захопленням створювати презентації: вчительську та учнівську
  • із творчістю працювати на Wiki
  • із натхненням і задоволенням працювати на блозі. 

І хоч я вмію це не на 12 балів, але все попереду... Бажаю всім колегам натхнення, успіхів і гарних учнів.

Немає коментарів: