Єдина Країна! Единая Страна!

неділю, 29 травня 2016 р.

Візитка проекту з теми : "Неповторна країна папок, файлів та вікон". 3 клас

Ось і закінчилися дні мого навчання. Вони були для мене дуже цікавими і пізнавальними. Під час них я дізнався багато цікогого і потрібного. Мені було ціково виконувати цю роботу, адже це все потрібне у моїй подальшій професійній діяльності.

Для того,  щоб донести до батьків інформацію про те, як я навчаю їхніх дітей і зацікавити їх вивченням теми, мною було сторено інформаційний буклет. 

План виконання проекту поданий у презентації.

У даній темі дітям розкривається непоторний світ: поняття про файли та папки, вкладені файли, діти ознайомлюються з контекстним меню, різнми  способами запуску програм  на виконання,  вчаться переглядати вміст папок та які файли туди можна поміщати.


Метою виконання мого проекту на курсах "Навчання для майбутнього" було сформувати поняття інформатики, як науки та галузі діяльності людини. Дати визначення інформаційних процесів та їх характеристику. Ознайомити учнів з етапами становлення інформаційних технологій. Розглянути етапи розвитку інформаційних технологій та їх використання у суспільстві (освіта та навчання).

Немає коментарів: