Єдина Країна! Единая Страна!

середу, 18 травня 2016 р.

Візитка проекту «Робота з презентаціями»

«Мало знати, потрібно й використовувати. Мало бажати, потрібно й робити». Так в свій час писав Й. Гете. Ці слова є моїм професійним девізом. Але наскільки вони є актуальними я зрозуміла лише під час навчання на курсі Інтел.

А навчатись важко і цікаво - так було завжди. Те, що дається дуже легко, не приносить задоволення і користі, ще й до того, швидко забувається. Мені навчатись було важко, але дуже цікаво. Я дізналась багато нового. І це нове змінило мій погляд і на мою професійну діяльність, і на можливості Інтернету, і на …, на …

Як же все починалося? А починалося все із реєстрації в МОІППО та на Wiki, а далі – знайомство. Для цього ми заповнили сторінки електронного журналу нашої групи. Оформляли кожен на свій смак, але відповідно конкретним вимогам. Ось вам і робота в групі. 


Потім кожен індивідуально обрав тему проекту, створив профіль Google+ - своє професійне портфоліо і далі, далі… Завдання за завданням, то індивідуальні, то групові, всі творчі, нелегкі, але як вони допомогли нам вирости професійно.

Тему свого проекту «Робота з презентаціями» я обрала не випадково. Адже презентація – це супер-помічник, особливо у навчальній діяльності. Це не тільки підказка, а й величезний обсяг інформації, який треба опрацювати під час підготовки. І це все лише піде на користь школярам.

Завдання для учнів були викладені в учительській презентації , пояснення для батьків – у буклеті. А аналіз своєї роботи і враження я описувала у особистому щоденнику і на блозі.

Для кращого розуміння мети проекту спочатку був складений план у якому все розкладалось на полички (для мене). Для учнів була підготовлена презентація – учнівський приклад, яка скерувала дітей до правильного виконання завдання. Тим більше, що був зроблений аналіз за Листом опитування і таблицею З - Х - Д та наданий алгоритм діяльності "Шлях до успіху". Потім школярі опрацювали таблиці для самооцінки своєї діяльності та підсумкового оцінювання.

Під час роботи над проектом мені доводилося використовувати не лише методичну літературу, а й виконувати новий вид діяльності – користуватися сервісами Google+. Якщо ж щось не виходило, то на поміч поспішала у будь-який час доби наш старший ТРЕНЕР Лія Миколаївна Олійник.

Результати своєї діяльності ми вносили у таблицю оцінювання своєї групи, роблячи при цьому гіперпосилання, щоб мати можливість переглянути «плоди» своєї діяльності. А в результаті із таблиці «З–Х–Д»  для членів групи отримали таблицю формуючого оцінювання професійного росту учителів.


Немає коментарів: