Єдина Країна! Единая Страна!

понеділок, 16 травня 2016 р.

Візитка проекту "3 клас. Пошук даних в Інтернеті"

В результаті участі на курсах я отримала великі знання роботи з програмами різного профелю. Я маю змогу добре працювати на своєму блозі, створювати різноманітні публікації для учнів, колег. Дуже приємно ділитися враженнями з іншими колегами, які плідно працювали протягом двох складних місяців. Але “ Не помиляється той, хто нічого не робить”. Тому всім бажаю удачі і гарних оцінок.

 В мені за період курсів змінилося дещо. По-перше я стала впевненіша у своїх силах, знаннях. По-друге  я зрозуміла, що потрібно рухатися в ногу з сьогоденням.  Адже на сьогоднішній день ми є для учнів прикладом того, що треба вчитися, розвиватися, і рухатися вперед.

Зміни, що відбуваються в різних сферах діяльності людини, висувають все більш нові вимоги до організації та якості професійної освіти. Сучасний випускник дистанційного навчання повинен не тільки володіти спеціальними знаннями, вміннями і навичками, а й відчувати потребу в досягненнях і успіху; знати, що він буде затребуваний у своїй роботі. Тому учням необхідно прищеплювати інтерес до накопичення знань, самостійної діяльності та безперервної самоосвіти. Щоб досягти цих цілей, у них повинна бути сформована навчально-професійна мотивація. Стосовно до системи сьогоднішньої початкової освіти і скеровуюємо особистість до вивчення роботи над проектом.  На успішність навчальної діяльності впливає сила мотивації і її структура, успіхи. А в основі позитивного мотиву лежить пізнавальна потреба, інтерес. Тому для мене навчання - це тільки позитивні відчуття.

У самій сфері навчально-професійної мотивації найважливішу роль відіграє позитивне ставлення до професії, оскільки цей мотив пов'язаний з кінцевою метою навчання. Якщо я навчилася  розбиратися в тому, що за професію я вибрала і вважаю її гідною і значущою для суспільства, це, безумовно, впливає на те, як складається мое  навчання. Тому маю велике бажання продовжувати викладати інформатику у початковій школі і ділитися новими знаннями з учнями.

Немає коментарів: