Єдина Країна! Единая Страна!

середу, 18 травня 2016 р.

Візитка проекту "Безпека в Інтернеті. 4 клас"

Ну ось і випускний не за горами. Залишилися останні штрихи. Дивлюся у таблицю оцінювання нашої групи і розумію, яку колосальну роботу ми виконали, скільки труднощів подолали, скільки нових знань і навичок здобули. 

Те, що ще пару  місяців тому було невідомим і незрозумілим, тепер відкрилося новою сторінкою у професійній діяльності. Створений мною проект, можливо й не є таким уже глобальним, але особисто мені він допоміг навчитися працювати з новими для мене сервісами GOOGLE, намітити подальші перспективи викладання інформатики в початковій школі.

Робота над  проектом для мене ропочалася зі створення блогу. Це була для мене новинка, оскільки блогами я користуваллася, а ось власного не мала. 

Далі потрібно було скласти план навчального проекту. Цей етап зайняв у мене досить багато часу, а саме виношування ідеї. Ну, така вже я людина: довго розмірковую і швидко роблю.

Робота з публікаціями теж для мене була новою. Якось не доводилося самій створювати буклети. Тому буклет для батьків теж став певним тренінгом.

Дуже люблю працювати з презенаціями . Було цікаво отримати кінцевий продукт у вигляді вчительської та учнівської презентацій. Поряд з цим були ще робота з таблицею оцінювання, календарем, визначення критеріїв формуючого оцінювання, самооцінювання та взаємооцінювання, розміщення гумористичного мотиватора на віртуальній дошці, ведення особистого щоденника тощо. 

Результатом двомісячної праці стало створення портфоліо на сайті WIKI.

Закінчується навчання тренерів з інформатики за програмою Новий Основний курс Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0). Хочеться від усієї душі подякувати нашому тренеру Олійник Лії Миколаївні за прекрасну організацію роботи, за готовність завжди прийти на допомогу, пояснити, підштовхнути у правильному напрямку.

Окрема подяка моїм колегам Термер Тетяні, Деменко Світлані, Панченко Світлані, Саскевич Олені, Тищенко Лілії, які були попереду, показували приклад. Ви теж стали для мене певною мірою тренерами. 

Бажаю усім успішного захисту проектів! Ну, а навчання наше на цьому не завершується, адже справжній вчитель навчається все життя.

Немає коментарів: