Єдина Країна! Единая Страна!

пʼятницю, 20 травня 2016 р.

Візитка проекту для 3 класу "Алгоритми та виконавці"

Свої враження мені висловити легко, бо очікування співпали з результатами.

Розпочати курс мене мотивували наступні аспекти:
  • спробувати інновації на собі (дистанційні курси для мене вперше);
  • відірваність від роботи, що дає більше часу присвятити себе навчанню (знаходжусь в декретній відпустці);
  • прагнення пізнавати нове (творчий вчитель не зупиняється).

А коли навчання було розпочато, то тут як кажуть "В омут с головой". Дійсно працювати потрібно було оперативно, а головне - вчасно. Рейтингові таблиці допомагали себе мобілізувати, порівнювати свої успіхи з успіхами інших.


Теоретична частина, що супроводжувала курс, легко опрацьовувалася, давала в достатній мірі інформації для роботи над практичними.

Взаємодія з куратором та іншими слухачами - колегами була достатньою (я так вважаю). Грунтовні та послідовні консультації тьютора допомагали рухатися вперед. Те що ми з колегами не знайомі особисто та спілкування наше віртуальне - це все не стало назаваді допомагати один одному (дійсно приємно).

Особисте дякую Лії Миколаївні. Зрозуміло, що це Ваша робота, але все ж таки наше навчання було в повній мірі керованим.

Багато позитивного я для себе визначив: набув певних знань, усвідомив над чим треба далі працювати і куди рухатися.

А головне я для себе зрозумів, що здобувати знання дистанційно це "нелегкий хліб", це так само відповідально як і стаціонарне навчання. Плюс лише в тому, що це можна робити в халаті і з чашечкою чаю.

В роботі я розглянув основні моменти при викладнні теми "Алгоритми та виконавці". Розробив допоміжну презентацію, яку можливо запозичуть для себе колеги. Також виготовив допоміжний буклет для батьків, який дасть їм можливість контролювати знання учнів. 
Успіху нам усім! Нехай кожен рік шкільного життя несе нам нові педагогічні знахідки, радість від спілкування з учнями і колегами, задоволення від власної праці.

Немає коментарів: