Єдина Країна! Единая Страна!

четвер, 26 травня 2016 р.

Візитка проекту "Опрацювання тексту на комп'ютері" в 4 класі

20 березня розпочалося моє навчання в групі за Новим Основним курсом  Програми Intel «Навчання для майбутнього»  в очно – дистанційній формі у групі 63-А "Тренери з інформатики в початковій школі" при Миколаївському обласному інституті післядипломної педпгогічної освіти. 

Навчатися було цікаво, але не зовсім легко.
Катастрофічний брак часу і досвіду роботи з комп'ютером заважали виконувати поставлені задачі. Але знаючи, що це потрібно зробити, все ж таки доводиться долати труднощі, вчитися і виконувати завдання. 


Якби не навчальні ролики нашого тренера Лії Миколаївни Олійник, не знаю де б я зараз була, на якому етапі. Велике їй спасибі!
Саме тут, згадуєш прислів'я "Краще один раз побачити, ніж сто разів почути".
Але ролики я переглядала по декілька разів.
Під час навчання на курсах я здобула нові знання, які будуть дуже потрібні в моїй роботі з школярами, адже зараз це дуже важливо.
Завданнями навчання було створити Буклет для батьків, в якому я познайомила батьків, що ж таке метод проектів.
Також було створено Презентацію по темі та Учнівську роботу
Про всі свої успіхи та невдачі було описано в рефлексії у Щоденнику.
Ще раз щиро вдячна Лії Миколаївні за допомогу та настанови!

Немає коментарів: