Єдина Країна! Единая Страна!

середу, 24 грудня 2014 р.

Конспект фізкультурної розваги для дітей раннього віку

Конспект фізкультурної розваги для дітей раннього віку

Мотузко Тетяна Сергіївна
м. Миколаїв, ДНЗ № 93

Тема: Я запрошую діток: "Гайда, в казку «Колобок"
Мета:
- Вдосконалювати навички ходьби, бігу, стрибків.
- Вправляти у фізичних рухах, у повзанні по підлозі, передаванні м’яча один одному, удосконалювати вміння кидати і ловити м’яч двома руками.
- Створювати у малят добрий настрій, викликати радість, утіху.
- Виховувати  доброзичливість.

Обладнання: коригуючі доріжки  «Вужик»,  «Їжачок»,  м’яч                                                                                        (діам. 18 – 20 см),  діжечка, шишки, кошики.
Хід розваги:
Діти разом з вихователем знаходяться в залі. Вітаються з гостями.
Ви-ль:   Жив на світі Колобок,
               По доріжці стриб та скок.
               Він по лісу мандрував,
               У пригоди потрапляв,  
               Що з ним трапилось, малята,
               Я вам хочу розказати…
(Вихователь одягає берет, прикріплює емблему  «перетворюється на Колобка»).                              Колобок:    Впізнаєте мене дітки?
Діти:            Так.
Колобок:     Хто я?
Діти:            Колобок!
Колобок:    Так. Я, веселий Колобок,
                     Зарум’янений  бочок
                     Поведу гулять діток!         (Шикування в колону по одному)
                     Всі за мною ви ставайте,
                     Гарно спинки виправляйте
                     Крокувати починайте.      (Ходьба звичайна 15 с)
                     На носочки ви ставайте
                     Тихо-тихо всі ступайте,
                     Гарно спинку виправляйте,
                     Ручки на бочок кладіть
                     І за мною всі ідіть.            (Ходьба навшпиньки 15с)
                     Вужик виповз на доріжку
                   Розімнемо трохи ніжки.      (Ходьба приставним кроком)
                   А ось і їжачок, колючий бочок
                   Коль, коль, коль.                (Ходьба з високим підніманням ніг 15 с)
                   Тепер швидко побіжіть
                   І мене наздоженіть              (Біг у середньому темпі 15 с)
                   А тепер хай наші ніжки
                   Покрокують знову трішки.       (Ходьба)
(Діти все виконують за Колобком. Колобок повернутий обличчям до дітей.)
З’являється  Зайчик.
Зайчик:     А хто це тут гуляє
                   Мені зарядку робити заважає?
Колобок:   Я, веселий Колобок,
                    З дітками я тут гуляю
                    І усіх їх звеселяю.
Зайчик:     Добре, дітки, що прийшли ви,
                    А зарядку ви робили?
Діти:          Ні!
Зайчик:    Нумо в коло всі вставайте
                   І за мною повторяйте!
Музична зарядка
1.     Піднімання рук в сторони.
        В.п. – о.с., руки внизу:
        1. – підняти руки в сторони;
        2. – в.п.                  (4 рази)
2.    Нахили тулуба в сторони.
       В.п. – ноги на ширині ступні, руки на поясі:
       1. – нахил тулуба ліворуч;
       2. – в.п.;
       3. – нахил тулуба праворуч;
       4. – в.п.                    (4 рази)
3.    Присідання.
       В.п. – о.п., руки на поясі:
       1. – присісти, руки витягнути вперед;
       2. – в.п.                    (4 рази)
4.    Стрибки.
       В.п. – ноги разом, руки на поясі. Стрибки на двох ногах (8 раз)
5.    Вправи на відновлення дихання. ( Повторення )
Зайчик:     Молодці, малята! До побачення.  (Йде)
З’являється вовк.
Вовк:          Хто це тут гуляє?
Колобок:   Я, веселий Колобок,
                    З дітками я тут гуляю
                    І усіх їх звеселяю.
Вовк:         Добре, що прийшли малята,
                   Буде з ким м’ячем  пограти.
                   Нумо в коло всі ставайте, гру починайте!
Гра «Лови м’яч»
Мета:  навчити дітей кидати м’яч у певному напрямку і ловити м’яч у повітрі.                               Хід гри: діти стоячи утворюють коло. Вихователь з великим м’ячем у руках  (діам. 18 – 20 см) стоїть у центрі (відстань 0.5 – 1 м) й каже:  «Оля, лови м’яч!» Потім кидає його дівчинці. Дитина ловить і кидає назад.
Вовк:          Ручки, діти, простягайте,    
                    Спинки рівно всі тримайте
                    І м’яча не випускайте.     ( Повторення )                                                                                                                                            
Вовк:         Молодці, малята! До побачення.      (Йде)
З’являється  ведмідь.
Ведмідь:    А хто це тут гуляє
                    Мені спати заважає?
Колобок:   Я, веселий Колобок,
                    З дітками я тут гуляю
                    І усіх їх звеселяю.
                    Ведмедику, годі спати
                    Іди з дітками гуляти!
Ведмідь:   Добре, добре пограємось.
Гра  «Діти і ведмідь»
Мета:  закріпити вміння повзати в упорі на колінах, спираючись руками об підлогу, імітуючи повадки тварин; виховувати дружні стосунки.                
Хід гри: ведмідь  сідає на пеньочок і «засипає». Діти з колобком йдуть на галявину збирати шишки (малята збирають шишки і кладуть у кошики.) Коли ведмідь «прокидається» діти біжать до колобка і присідають.                                              
Ведмідь:    Десь тут були малята.                                                                                                 Колобок:   Тут малят нема!
Ведмідь:    А це хто?            (Показує на дітей)
Колобок:   А це кошенята!  (Діти починають повзти до ведмедика, промовляючи  «няв», «няв»).
Ведмідь:    Гарно діти всі трудились
                    І мабуть ви заморились.
                    На носочки всі ставайте,
                    Гарно спинки випрямляйте,
                    Сонечко ви привітайте.     (Вправа на відновлення дихання 2 рази)
Колобок:   По діброві, вздовж дороги,
                    Йде ведмедик клишоногий.
                    Неквапливо йде вперед
                    І шукає де тут мед.            (Діти імітують рухи ведмедика)
Колобок:   Дітки, в коло всі ставайте
                    Ведмедику медочок передавайте.   (Перешикування в коло)
Гра «Передай медок»
Мета:  продовжувати вчити дітей розміщуватися по колу, розвивати вміння передавати діжечку один одному обома руками. Вчити орієнтуватися в напрямку руху.  Виховувати увагу.
Ведмідь:    Дуже дякую, піду
                    І  медок з собой візьму. До побачення!     (Йде)
З’являється Лисичка. (Співає пісеньку).
Лисичка:    Хто це тут гуляє
                     Мені полювати заважає.
Колобок:   Я, веселий Колобок,
                    З дітками я тут гуляю
                    І усіх їх звеселяю.
Лисичка:   Я, лисичка, вас чекаю
                    Колобка давно шукаю.
Колобок:   Ой, лисичко, зачекай
                    Краще з нами ти пограй!
Рухлива гра «Дожени мене»
Мета: удосконалювати вміння дітей бігти за вихователем, тікати від нього, уникаючи зіткнення з іншими дітьми.
Лисичка:   Добре, дітки, йдіть гуляти
                     Буду вас я доганяти.
Колобок:   Один, два, три, Лисичко, дожени!  (Діти розбігаються врозтіч. Лисичка не може нікого впіймати.)
Лисичка:   Дуже спритні ви малята
                   Не змогла я вас догнати.
                   Тепер буду я тікати,
                   А ви мене наздоганяти.
(Лисичка тікає, а діти наздоганяють та ловлять її.)
Лисичка:   Ой, як мені жарко
                   Подуйте на мене.    (Вправи на відновлення дихання)
Лисичка:   Бачу я , що тут дарма,
                    Не впіймаю Колобка.
                    Буду краще з ним дружити
                    І маляток веселити.
Лисичка:   До побачення, малята!
Колобок:   Дуже добре ми погрались,
                   З Колобочком розважались.
                   Але з ним прощатись час   (Знімає берет та емблему)
                   Повернулась я до вас.
Діти парами повертаються до групи.

           


Немає коментарів: