Єдина Країна! Единая Страна!

пʼятницю, 31 січня 2014 р.

Конспект комбінованого заняття (розвиток мовлення + сенсорика) в групі раннього віку ДНЗ

Бадюл Наталія Сергіївна
Миколаївська область
Жовтневий район
Котляревський ДНЗ

Конспект комбінованого заняття 
(розвиток мовлення + сенсорика)

Тема: Курочка ходить, курчаточок водить. 
Мета: вчити малят розрізняти, вибирати, співвідносити і називати колір предметів, виконувати дії з предметами за вказівкою вихователя; закріпити поняття «велика - маленька», «один - багато». Розвивати мову, мислення, зорову пам'ять, орієнтацію у просторі, дрібну моторику пальців рук. Виховувати у дітей позитивні емоції, увагу, доброзичливість, самостійність.

Обладнання: зелений фон (галявина), іграшкова курка, кошик, серветка; курчатка за кількістю дітей; кукурудза, пшоно, тарілочки на кожну дитину.
Попередня робота: спостереження за курочкою під час прогулянки, прослухування віршиків про курочку та курчаток.
Хід заняття
1. Організаційний момент (діти встають у коло, взявшись за ручки  та посміхаються один одному).
2. Сюрпризний момент (за звуконаслідуванням «ко-ко-ко», діти відгадують, хто до них прийшов). Вихователь відчиняє двері, бере на руки курку та показує її дітям.
 - Хто це? (відповідь дітей)
- У курочки є дітки? Як їх звуть? (курчатка)
Загадка: 
Жовтенькі клубочки
Ходять біля мами-квочки. (Курчата)
Вихователь звертає увагу дітей на те, що курочка сумна, бо в неї загубилися її дитинчатка, і пропонує разом знайти їх.
3. Фізкультхвилинка «Знайди курчатко» .
Звучить аудіо запис «писк » курчат, діти йдуть на звук, махаючи ручками (як курчатка крильцями) і знаходять кошик з курчатками.
4. Закріплення понять «один-багато», «великий-маленький».
На зелену галявину вихователь висаджує курку, а діти – курчаток і сідають навколо галявини. Діти розглядають курчаток та відповідають на запитання:
- Які курчатка? (маленькі, гарненькі, жовтого кольору)
- Яка курка? (велика, біла)
- Курка одна, а курчаток скільки? (багато)
5. Дидактична гра «Нагодуємо курчаток і маму курку»
- Що їдять курчатка? (зерно). А що їсть курочка? (також зерно).
На столиках стоять тарілки із змішаним зерном кукурудзи та пшона. Вихователь пропонує хлопчикам відібрати зерно для курочки (кукурудзу), а дівчаткам – пшоно для курчаток.
6. Самостійна робота дітей. (Допомога вихователя за потребою дітей).
7. Підсумок заняття. Подяка від мами-курочки.

Немає коментарів: