Єдина Країна! Единая Страна!

четвер, 30 січня 2014 р.

Конспект комплексного заняття в групі раннього віку ДНЗ

Шевченко Ірина Миколаївна 
м. Миколаїв ДНЗ № 121

Конспект комплексного заняття

Тема: В гості до ляльки Катрусі.
Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей називати основні кольори, добирати предмети за кольорами, класифікувати за формою, величиною. Розвивати творче мислення, пізнавальну активність, пам’ять, увагу. Виховувати  охайність, зосередженість, дружні взаємовідносини.

Матеріал: Лялька Катруся, телефон, дрібні іграшки (різного кольору); кольорові ґудзики;
Матеріал до гри: «Різнокольорові галявинки», «Закрий віконечко», «Веселі ґудзики».
Хід заняття:
Діти, сьогодні до нас прийшло багато гостей. Давайте, ми, як чемні діточки, привітаємося з ними. Зверніть увагу як всі до вас усміхаються. Ви гостям теж усміхніться, а на мене подивіться. (Лунає дзвінок по телефону).
Хто ж це до нас телефонує?
Алло! Так, це дитячий садочок, група “Малюки” (вихователь розмовляє по телефону).
Діти, лялька Катруся запрошує нас до себе в гості. Ви хочете її провідати. Лялька Катруся живе далеко в селі, тому до неї ми поїдемо поїздом. А поїзд наш незвичайний. Він поїде тільки тоді, коли ви закриєте віконечка у кольорових вагончиках. Д/гра “Закрий віконечко”.
А тепер, діти, сідайте всі зручно, і щоб нам було веселіше їхати, то ми заспіваємо пісеньку: 
Наш поїзд рушає,
Вагончики біжать
А в поїзді веселі малята сидять
Чух-чух, чух-чух, Ту-ту!!!
Ось і зупинка. Всі обережно виходимо з поїзда. Діти, ми хочемо провідати ляльку Катрусю, але якось негарно буде прийти до неї з порожніми руками. Зараз ми підійдемо до  столика і кожен вибере  подаруночок для ляльки. (Діти вибирають подарунки, дрібні іграшки).
А тепер ідемо шукати, де живе  лялька Катруся.
Тут-тук-тук. Добрий день, Катрусю!
Лялька: - Добрий день, малята! Я дуже рада, що ви прийшли до мене і хочу з вами познайомитися (діти знайомляться з лялькою, називають своє ім’я і дарують подарунок).
Катрусенько, ми тобі хочемо ще подарувати дуже гарні квіточки, але подув зимовий вітер і поздував квіточки зі своїх галявинок.
Подивіться, тут чотири галявинки. Яких вони кольорів? (червона,синя, жовта, зелена).
А тепер я попрошу вас зібрати квіточки на свої галявинки.
(Д/г « Різнокольорові галявинки»).
Катрусю, тепер ми хочемо погратися з тобою.
Раз, два, три, чотири;
Три,чотири, раз, два,
Розболілась голова,
Треба трішки відпочити,
Щоб нового ще навчитись.
Підтягнулися,присіли,
Пострибали,знову сіли.
Вийшла пауза мала,
До роботи вже пора.
Лялька: Дякую, вам, малята. А тепер я хочу з вами погратися. Подивіться, що є у мене. Це ґудзики . Я дуже люблю ними гратися, і хочу навчити вас (Д\гра «Веселі ґудзики»).
Лялька: - мені також з вами було дуже весело і цікаво. Дякую, що ви до мене завітали. А ще я хочу пригостити вас печивом.

Немає коментарів: