Єдина Країна! Единая Страна!

четвер, 30 січня 2014 р.

Конспект комбінованого заняття (розвиток мовлення, зображувальна діяльність) в групі раннього віку ДНЗ

Носаченко Ганна Петрівна
м. Миколаїв ДНЗ №112 

Конспект комбінованого заняття
(Розвиток мовлення, зображувальна діяльність)

Тема: Ми – веселі малюки
Програмовий зміст: Вчити дітей впізнавати себе на фотографії,називати частини свого тіла та обличчя; закріпити уявлення про органи чуття. Розширити уявлення дітей про культурно-гігієнічні навички,предмети гігієни та їх призначення. Вчити дітей стежити за своїм зовнішнім виглядом.  Розвивати дрібну моторику рук та мовлення дітей. Виховувати охайність, дбайливе ставлення до себе.

Матеріал: індивідуальні фотографії дітей групи, іграшковий фотоапарат, скринька, предмети гігієни: рушник, зубна щітка, зубна паста, гребінець, серветки, носова хустинка, вушні палички, губка.
Словник:фотоапарат, слова,що означають назви частин тіла й обличчя.
Попередня робота:
Бесіда «про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати. Ручки, ручки миють чисто (правила миття рук)».
Сюжетна гра «Велике прання»
Заучування потішки «Пальчик,пальчик»
Хід заняття
Вихователь: Дітки,подивіться,яка гарна скринька! Вона не проста. Ця скринька с сюрпризом. Дивіться! (Відкриває).
- Ой,малята,що це? (Фотоапарат) Так. 
- Це фотоапарат чарівний.
Він завжди нам правду скаже
І самих себе покаже 
Він за малятами спостерігав
І багато фотографував,
А тепер хоче  з вами познайомитись.
А фотографії його чудові,
Всі великі,кольорові.
Щойно хто себе пізнає,
Хай одразу називає,
Хай промовить:
«Це я!Фотографія моя!»
Вихователь фотографує,дістає фотографію. 
-Хто це?(дитина каже «Це я!Фотографія моя!Мене звуть …» (ім’я,прізвище)
- Як ти себе впізнав(ла)?по обличчю,по волоссю,одягу….) Яке в тебе волоссячко – світле чи темне? Якого кольору одяг?
Вихователь пропонує дитині закріпити свою фотографію на магнітну дошку(викладають пелюстки навколо середини).
Фотоапарат: Ось ми й познайомились. Ви такі гарні і веселі,як я. Ви на мене схожі.
Діти: Ні,не схожі.
Фотоапарат: А чому?
Діти: У тебе тільки очі й ротик,а у діток… (називають частини тіла і показують)
Вихователь: Так,ми не схожі! Зараз ми у коло станемо і про себе розкажемо. 
Діти разом з вихователем: 
Уважно дивляться малята,
У них цікаві оченята /ось такі/
Запах квітів вітер носить,
Їх відчув чуткий мій носик. /нюхають/
Щоб я татка й маму слухав,
Є у мене аж два вуха.
Ротик гарно розмовляє 
І про все розповідає:
«Ха-Ха-Ха!Хі-Хі-Хі!
Ми веселі малюки!»
Рученята малят
Плескать дуже хотять /Плескають/
Ніженьки тупотять
Просяться танцювать/тупають,кружляють/
Вихователь: Які молодці,малята! Гарно розказали тобі про будову свого тіла!
- Малята,фотоапарат завжди слідкує за вами на всіх святах. Ви такі веселі,гарненькі,чистенькі. А що ж ви робите,щоб бути такими? (Ми доглядаємо за собою. Ми вмиваємось. Ми розчісуємо волосся і т.д.)
- А допомагають малятам оці предмети.
- Дітки,виберіть собі один предмет гігієни,розкажіть і покажіть.
Вихователь:  що ти вибрав, Сашко?(Я вибрав мило) Для чого тобі потрібне мило?(Щоб вмиватись,мити руки,митися).
- Як? 
Вихователь разом з дітьми:
Миють,миють діти личка,
Миють вушка,миють щічки,
Миють шийку,оченята – 
Люблять вмитися малята.
- Молодці,малята!
- Що в тебе? (рушничок) навіщо нам потрібен рушничок? Для чого ми витираємось рушником? (Щоб бути сухими і чистими) Покажіть,як ви ним витираєтесь.
Він великий і чистенький,
Він пухнастий і м’якенький,
Ним Мишко,Сашко,Марічка
Утирають,вмившись личка.
І так далі про всі предмети гігієни: гребінець,мило в мильниці,рушник,губка,зубна щітка і паста,носова хустинка,серветки,вушні палички.
Помічниця є одна,
Невелика й немала.
Зверху вниз і навпаки
Чистить зуби залюбки.
- Молодці,малята!
- Діти, наш фотоапарат теж хоче бути чистим,але у нього немає мила
Мотивація: «Давайте допоможемо йому,зліпимо багато мила»
Спільна робота дітей та вихователя. Робоче спілкування. 

Підсумок: Молодці малята! Ви зробили дуже добру справу. Тепер наш фотоапарат буде завжди чистим і охайним.

Немає коментарів: