Єдина Країна! Единая Страна!

пʼятницю, 31 січня 2014 р.

Конспект комбінованого заняття з розвитку мовлення і малювання в групі раннього віку ДНЗ

Бугорська Зоя Миколаївна
м. Миколаїв ДНЗ № 117

Конспект комбінованого заняття з розвитку мовлення 
і малювання

Тема: Розігрування та вивчення української потішки.
Програмовий зміст: ознайомити дітей з новою потішкою, допомогти зрозуміти її зміст, вчити дітей розігрувати сюжет потішки, відтворювати напам’ять її текст, сприяти активному проговорюванню слів потішки за вихователем, вчити дітей за допомогою тичків малювати чорні цяточки на крильцях сонечка,розвивати дрібну моторику пальців рук, пам’ять, виховувати емоційно-позитивне ставлення до природи, викликати позитивні емоції при співпраці з дорослим.

Матеріал:іграшка-сонечко,маленькі паперові сонечка для кожної дитини,заготовки для малювання-сонечки без цяточок, шапочки.
Попередня робота: пальчикова гімнастика» Цей пальчик-мій дідусь»,малювання тичками яблук на дереві.
Хід заняття:
-Діти,подивіться у віконечко! Чи сяє сьогодні сонечко?
Давайте ми до сонечка простягнемо наші руки і покажемо йому свої долоньки.А сонечко наші долоньки зігріє. (Діти разом з вихователем піднімають руки до сонечка).
-Діти, а що ми можемо робити нашими долоньками?
-Можемо поплескати в долоні, покажіть як.
-Можемо розкочувати пластилін, показати як саме
Ми долоньками вмиваємося, показати як
І на долоньку ми можемо щось покласти.
-На наших долоньках є що? Покажіть мені свої пальчики.
-У нас багато пальчиків. А самий найменший-мізинчик. Покажіть мені свій мізинчик і давайте разом скажемо-«Це-мізинчик»
-Діти, подивіться на наше віконечко сіло сонечко. Подивіться, яке воно гарне. Давайте розглянемо його.(Обстежують).
-У сонечка є голівка. (Вихователь показує). Є також крильця. Ось вони.
-Діти,а якого вони кольору? (Червоні).
-А на червоних крильцях є чорні цяточки(Вихователь показує). Повторимо разом.
Вихователь розказує потішку і показує дії.
Прилетіло сонечко
На мою долонечку
Крильця червоненькі
Цяточки чорненькі
По всіх пальчиках походило
З мізинчика полетіло.
(Вихователь кладе іграшку на стіл, де діти потім будуть малювати).
-Діти, а ось ці сонечка хочуть прилетіти і на ваші долоньки. Підійдіть до столу і візьміть собі сонечко. Сядьте, будь ласка, на стільчики і пограйтеся з ними.
Вихователь разом з дітьми розказує потішку і показує які дії треба виконувати. Діти повторюють слова і рухи за вихователем.
Потім вихователь пропонує одній дитині розказати потішку разом з ним.
- (Звернення до дитини на ім’я), розкажи нам про своє сонечко.
Всі діти повторюють разом.
- А ще Марійка хоче розказати нам потішку про своє сонечко.
-А з мізинчика наші сонечка полетіли і на дошку сіли.
Діти вішають сонечка на дошку.
-А тепер наші діточки стануть сонечками. Беремо ось ці гарні шапочки і одягаємо.
- Діти, подивіться у дзеркало! Якими ж гарними сонечками ви стали!
- Сонечка втомилися і хочуть відпочити. Вони полетіли на галявину. Покажіть як сонечка літають і махають крильцями. Ось квіточку гарну побачили і присіли на неї. А потім знову злетіли і полетіли. Ось на травичку присіли відпочити. І знову полетіли.
Так діти «підлітають» разом з вихователем до столу.
- Діти, подивіться,ще й сюди прилетіли сонечка!
- Але ці сонечка не можуть полетіти. Як ви думаєте чому? Подивіться уважно-чого не вистачає. (Діти визначають відсутність цяточок).
- Так, на крильцях не вистачає чорних цяточок.
- Давайте ми з вами домалюємо сонечкам на червоних крильцях чорні цяточки,щоб вони могли полетіти.
- А малювати цяточки ми будемо тичками і чорною фарбою.
Вихователь пояснює виконання завдання.
Діти самостійно виконують завдання.
- Які ж гарні цяточки ви намалювали на крильцях!!!Тепер наші сонечка можуть полетіти. Так, діти? Тому що ви дуже старалися.
- Візьміть кожен своє сонечко і подаруйте гостям разом з потішкою.

Немає коментарів: