Єдина Країна! Единая Страна!

понеділок, 3 червня 2013 р.

Алгоритми та виконавці. Проект.

Алгоритми та виконавці. Проект.

Діяльність учнів та вчителя у ході реалізації проекту "Алгоритми та виконавці"


Проект в межах вивчення предмету «Сходинки до інформатики» у 2-му класі ЗОШ, з розділу "Алгоритми та виконавці" Клас розподіляеться на підгрупи: Математики, Суспільствознавці, Природознавці, Мистецтвознавці, Літератори, Господарі, Фізкультурники. Діти разом з батьками добирають приклади алгоритмів в житті, за даною вчителем схемою перевіряють, чи можна назвати це "алгоритмом"? Моделюють алгоритм за допомогою творчих робіт: малюнку, апплікації, конструювання, фотографії, ліплення, літературного твору тощо. Складають власний алгоритм для виконання іншими учнями класу. По закінченню вивчення розділу на спільному заході з батьками творча демонстрація учнівської презентації з результатами дослідження.
1. Вчитель проводить розʼяснювальну роботу з батьками – в чому переваги методу проектів у вивченні теми:Публікація - буклет для батьків
2. Вчитель на своему блозі розміщує форму Опитування учнів та проводить інтернет-опитування учнів (за допомогою батьків) для того, щоб визначити розуміння понять: зрозумілість, послідовність дій, результативність, масовість, посильність.
3. Вчитель проводить співбесіди з дітьми, щоб визначити коло їхніх інтересів та розподілити дітей на команди: Математики, Суспільствознавці, Природознавці, Мистецтвознавці, Літератори, Господарі, Фізкультурники.
4. Вчитель пропонує для перегляду учням презентацію:Вчительська презентація
5. Учні після знайомства з темою заповнюють таблицю ЗХД та організаційну діаграму:Перевір себе
6. Вчитель знайомить учнів з поняттями, які будуть використовуватися в дослідженні.
7. Вчитель об’єднує учнів у сім груп для проведення досліджень за інтересами: відстежити алгоритми у різних сферах життя. Обговорює як творчо можна представити власне дослідження: намалювати, зробити ліплення, аплікацію або поробку з природного матеріалу та сфотографувати її, зняти ролік за допомогою батьків.
8. Вчитель пропонує учням інструкцію-алгоритм як працювати над проектом:План роботи над проектом для учнів
9. Вчитель зазначає у щоденнику спостереження замітки щодо роботи учнів.
10. Вчитель аналізує результати опитування та проводить додаткові консультації з окремими учнями.
11. Вчитель роздає командам приклад учнівської презентації в шаблонному варіанті:Приклад учнівської презентації
12. Вчитель пропонує учням форму для самооцінки:Самооцінка
13. Діти виконують учнівську роботу – мультимедійну презентацію, роліки:Мастер-класс
14. Учні готуються до захисту свого проекту в усній формі та захищають свій проект.
15. Підсумкове спільне взаємооцінювання проектів, оцінювання вчителем та батьками та виведення оцінки за тему:Підсумкове оцінювання


А тут альтернативний варіант вивчення цієї теми від Тетяни Термер

http://svitznan.weebly.com/10501086108510891087107710821090-10911088108610821091.html

1 коментар:

Unknown сказав...

Шановна Лія Миколаївна дуже вдячна за змістовний і цікавий матеріал, який можна використовувати у своїй роботі.